Przeczytane w 2019
Styczeń:
- "Pamiętnik" - Nicolas Sparks
- "Tylko jeden wieczór" - Krystyna Mirek
- "Dlaczego, mamo?" - Daria Skiba
- "Na krawędzi" - A. F. Brady
- "Gdzie jest Prezydent" - James Patterson, Bill Clinton
- "Twierdza Kimerydu" - Magdalen Pioruńska
- "Srebrna zatoka" - Jojo Moyes
- "Joy" - Hermia Stone
- "Dotyk słońca" - Karolina Wilczyńska
- "Anioły do wynajęcia" - Malwina Ferenz
- "Anielski kokon" - Karolina Wilczyńska
- "Czas przeszły" - Lee Child
- "Zamiana" - Rebecca Fleet
- "Pierwsza miłość" - zbiór opowiadań
- "Tego kwiatu jest pół światu" - Marta Radomska
- "Życie towarzyskie" - Dorota Wellman
- "Ocalałe" - Riley Sager
Luty:
- "Miłość w cieniu wielkiej wojny" - Bogna Ziembicka
- "Cała przyjemność po mojej stronie" - Natalia Sońska
- "Autobus energii" - Jon Gordon
- "Nie jestem potworem" Carme Chaparro
- "Zakochani w słowach" - Magdalena Trubowicz
- "Bezbronne" - Taylor Adams
- "Samobójca" - Agnieszka Ziętarska
- "Co jeszcze mogę dla ciebie zrobić?" - Natalia Sońska
- "Splątane marzenia" - Denise Hunter
- "Cisza białego miasta" - Eva Garcia Soenz de Urturi
- "(Nie)miłość. Z tobą i bez ciebie" - Natasza Socha
- "Nowe jutro" - Agata Potle
- "Pozwól mi wrócić" - B. A. Paris
- "Piernikajki, czyli toruńskie piernikowe bajki (niekoniecznie dla najmłodszych)" - Katarzyna Kluczwajd
- "Opowiem Ci o zbrodni" - praca zbiorowa
- "Madame Pylinska i sekret Chopina" - Eric-Emmanuel Schmitt
- "Nie odkładaj życia na później" - Joanna Godecka
- "Cymanowski młyn" - Magdalena Witkiwicz, Stefan Darda
- "Tylko niewinni" - Rachel Abbott
Marzec:
- "Zostań ze mną" - K.A. Tucker
- "Gra w kłamstwa" - Ruth Ware
- "Nie pozwól mu odejść" - Kathryn Croft
- "Dziewczynka z atramentu i gwiazd" - Kiran Millwood Hargrave
- "Prawdy i tajemnice" - Sylwia Trojanowska
- "Najlepsza przyjaciółka" - Izabela M. Krasińska
- "Dieta Clear Skin. Skóra bez trądziku w sześć tygodni" - Randa Nelson, Nina Nelson
- "Zanim mnie znajdą" - Terri Blackstock
- "Pocieszki" - Katarzyna Grochola
- "Kobiety nieidealne. Joanna" - Magdalena Kawka, Małgorzata Hayles
- "Sztuka słyszenia bicia serca" - Jan-Philipp Sendker
- "Śmierć w blasku fleszy" - Alek Rogoziński
- "Owoce miłości" - Karolina Wilczyńska
- "Zapach bzu" - Karolina Wilczyńska
- "Jego banan" - Penelope Bloom
- "Tam, gdzie serce twoje" - Krystyna Mirek
- "Mademoiselle Oiseau w Argentyni" - Andrea de La Barre de Nanteuil Lovisa Burfitt
- "Baśnie i opowieści o Bydgoszczy" - E.A. Gwiazdowska
- "I ty możesz być modelką" - Dorota Wellman
Kwiecień:
- "Pacjentka" - Alex Michaelides
- "Druga połowa nadziei" - Mechtild Borrmann
- "Zimowy żołnierz" - Daniel Mason
- "Zupełnie normalna rodzina" - M. T. Edvardsson
- "Boska proporcja" - Piotr Borlik
- "Zawsze i wszędzie" - Brittainy C. Cherry
- "Zawsze będę przy tobie" - Tomasz Kieres
- "Życie pełne barw" - Malwina Ferenz
- "Korporacjusz" - Jakub Dziekan
- "Nasz mały sekret" - Roz Nay
- "Nagranie" - Małgorzata Falkowska
- "Gwiazdy nadziei" - I. M. Darkss
- "Raj" - Marta Guzowska
- "Kochaj mnie czule" - Gabriela Gargaś
- "Dopóki żyję" - Terri Blackstock
- "Bliżej nieba" - Kate Breslin
- "Ogród Zuzanny. Tom 3. Warto walczyć o tę miłość" - Justyna Bednarek, Jagna Kaczanowska
- "Pani Henryka i morderstwo w autokarze" - KatarzynaGurnard
- "Coraz większy mrok" - Colleen Hoover
Maj:
- "Szczęście na wyciągnięcie ręki" - Agnieszka Krawczyk
- "Czas wyborów" - Tracey Mathias
- "Plotka" - Lesley Kara
- "Czy już zasnęłaś" - Kathleen Barber
- "Odbiorę ci wszystko" - Ruth Lillegraven
- "Ty" - Caroline Kepnes
- "Jak kochają nas psy. Tajemnice psiego mózgu" - Gregory Berns
- "Współlokatorzy" - Beth O'Leary
- "Save me" - Mona Kasten
- "Save you" - Mona Kasten
- "Wiśniowe serce" - Cathy Cassidy
- "Clarissa" - Jack Lauriger
- "Wasz wymarzony dzień. Jak zorganizować ślub i wesele z klasą" - Anna Dąbrowska, Kamila Romanow
- "Podróżniczki. Dziewczyny, które nie znały granic" - Jarosław Molenda
- "Pokusy Clarissy" - Jack Lauriger
- "Wyspa singli" - Małgorzata Falkowska
- "Opiekunka" - Sheryl Browne
- "Jedyne takie miejsce" - Klaudia Bianek
- "Singielka w Londynie. Spełnione marzenia" - Marta Matulewicz
- "Pierwsza zagadka. Nasze życie przed przyjściem na świat" - Katharina Vestre
- "Kroniki Jaaru. Tajemne imię" - Adam Faber
- "Zanim się obudzę" - Agnieszka Bednarska
- "Dziewczyna bez makijażu" - Zuzanna Arczyńska
- "Znajdź mnie" - J.S. Monroe
- "Nie zmienił się tylko blond" - Agata Przybyłek
- "Nieszczęścia chodzą stadami" - Agata Przybyłek
- "Jak krople w oceanie" - Ava Dellaira
- "Nie wiem, gdzie jestem" - Gayle Forman
- "Sekrety koreańskiego piękna. Przełomowy przewodnik po pielęgnacji skóry i makijażu" - Kerry Thompson Coco Park
- "Miłość według przepisu, czyli słodko-gorzkie cappucino" - Karolina Wilczyńska
- "Lato w Pensjonacie pod Bukami" - zbiór opowiadań
- "Dziewczyny z wypiekami" - Agata Stankiewicz, Małgorzata Nagat
- "Jej wisienki" - Penelope Bloom
- "Idealna matka" - Aimee Molloy
- "Punk 57" - Penelope Douglas
- "Chyba umieram!" - Christopher Kelly, Marc Eisenberg
- "Anioł z Auschwitz" - Eion Dempsey
Lipiec:
- "W rodzinnej kuchni. Przepisy Joli" - Jola Caputa
- "Kolory pawich piór" - Jojo Moyes
- "Kolejna osoba, którą spotkamy w niebie" - Mitch Albom
- "Materiał ludzki" - Piotr Borlik
- "Sekrety Julii" - Anna Płowiec
- "Nigdy cię nie opuszczę" - J. L. Butler
- "Save us" - Mona Kasten
- "Grzechu warta" - Agata Przybyłek
- "Pocztówki" - Agnieszka Lis
- "Pięć razy rak, czyli kolekcjoner mimo woli" - Antoni Włodzimierz Piotrowski
- "Przetwory z pomysłem" - Patrycja Machałek
- "Ile ważą chmury? Oraz inne proste pytania i naukowe odpowiedzi" - David Calle
- "Bad Boy's Girl 5" - Blair Holden
- "Bądź moim marzeniem" - Monika Michalik
- "Too Late" - Colleen Hoover
- "Prosty układ" - K.A. Figaro
- "Zranione uczucia" - K.A. Figaro
- "Smakoterapia 3 Spiżarnia" - Iwona Zasuwa
- "Mój świat na talerzu" - Hanna Lis
- "Jedz, śmiej się i walcz!" - Joanna Jędrzejczyk, Jan Paszkowski
Sierpień:
- "Nauczyciel" - Agnieszka Ziętarska
- "Powiedz tak!" - Anna Szafrańska
- "Domek przy plaży" - Beth Reekles
- "Widzę cię" - Lisa Jewell
- "Zniknięcie Annie Thorne" - C.J. Tudor
- "Maszyna szczęścia" - Katie Williams
- "Był sobie pies 2" - W. Bruce Cameron
- "Sekretne dziecko" - Kerry Fisher
- "Spowiedź polskiego kata" - Jerzy Andrzejczak
- "Zbrodnia po irlandzku" - Aleksandra Rumin
- "Wszystko za życie" - Gerda Weissmann-Klein
- "(Nie)piękność. Ile jest warta twoja uroda?" - Natasza Socha
- "Nie mogę doczekać się... kiedy wreszcie pójdę do nieba" - Fannie Flagg
- "Zaskocz mnie" - Daria Skiba, Małgorzata Falkowska
- "Zjazd absolwentów" - Guilaume Musso
- "Sekret matki" - Shalini Boland
Wrzesień:
- "Na moment przed świtem" - Magdalena Wala
- "W jego oczach" - Alicja Sinicka
- "Kiedyś się odnajdziemy" - Gabriela Gargaś
- "Kwitnące lilie" - Karolina Wilczyńska
- "Aniela" - Izabela M. Krasińska
- "Jeszcze raz, Nataszo" - Karolina Wilczyńska
- "Powroty i wspomnienia" - Sylwia Trojanowska
- "Paleta marzeń. Zgubione szczęście" - Małgorzata Falkowska
- "Białe kłamstwa" - Piotr Borlik
- "Ostatnia noc Olivii" - Christina McDonald
- "Gdzie jesteś, Bernadette?" - Maria Semple
Październik:
- "O jeden diament za daleko" - Marta Radomska
- "Córka opiekuna wspomnień" - Kim Edwards
- "Dasz radę, Nataszo" - Karolina Wilczyńska
- "Noc, kiedy umarła" - Jenny Blackhurst
- "Kolory zła. Czerwień" - Małgorzata Oliwia Sobczak
- "Złote przeboje. Przepisy Joli" - Jola Caputa
- "Zdrowy dom. Jak w prosty sposób stworzyć bezpieczną przestrzeń, która pozytywnie wpłynie na Twoje zdrowie" - Katarzyna Dwornik
- "Galopem po szczęście" - Justyna Bednarek, Jagna Kaczanowska
- "Sto dni wdzięczności" - Anna H. Niemczynow
- "Makarony świata" - Beata Pawlikowska
- "Zacznijmy jeszcze raz" - Natalia Sońska
- "Rachunek za szczęście, czyli caffe latte" - Karolina Wilczyńska
- "Dni wypełnione szczęściem" - Malwina Ferenz
- "Skąd przyszedł pies" - Dorota Sumińska
- "Tysiąc obsesji" - Gabriela Gargaś, Marcel Woźniak
- "Joyce Girl. Pasja i upadek. Literacka opowieść o córce Jamesa Joy'cea" - Annabel Abbs
- "Nie pozwól mu odejść" - Tomasz Kieres
- "Silna i szczęśliwa. Rewolucyjny program antyzapalny" - Maria Borelius
- "Śnieżna siostra" - Maja Lunde
- "Drogi święty Mikołaju" - Natasza Socha, Magda Mazur
- "PS Kocham Cię na zawsze" - Cecelia Ahern
- "Żniwiarz. Droga dusz" - Paulina Hendel
- "Miłość z widokiem na Śnieżkę" - zbiór opowiadań
Listopad:
- "Najcenniejszy podarunek" - Klaudia Bianek
- "Jego babeczka" - Penelope Bloom
- "Pokój motyli" - Lucinda Riley
- "Podaruj mi szczęście" - Lidia Liszewska, Robert Kornacki
- "Kroniki Jaaru. Megapolis" - Adam Faber
- "Atlas szczęście" - Helen Russell
- "Czart" - Robert Kilen
- "Niesamowite budowle" - Michał Gaszyński
- "Atlas odkrywców" - Piotr Wilkowicki, Michał Gaszyński
- "Szczęście przy kominku" - Gabriela Gargaś
- "Aleja Magnolii" - Denise Hunter
Grudzień:
- "Roszada" - Agata Mojcner
- "#Polish beauty. Przewodnik piękna dla Polek" - Marta Krupińska
- "Tylko raz w roku" - Agnieszka Lignas - Łoniewska
- "To będą piękne święta" - Karolina Wilczyńska
- "Zapach goździków" - Agnieszka Lis
- "Kamienica pod śniegiem" - Dorota Kassjanowicz
- "Choinka cała w śniegu" - Joanna Szarańska
- "Wigilijna przystań" - Sylwia Trojanowska
- "Słuchaj głosu serca" - Natalia Sońska
- "Bądź moim światłem" - Agata Przybyłek
- "Szczypta nadziei" - Agnieszka Olejnik
- "Szczęście z piernika" - Tomasz Betcher
- "Zanim cię zapomnę" - Karolina Głogowska
- "Był sobie szczeniak. Bailey" - W. Bruce Cameron
- "I żyli długo i szczęśliwie" - C.C. MacDonald
- "Wigilijny pech" - Magdalena Kubasiewicz
- "Ramen. Zupa szczęścia i miłości" - Tove Nilsson
- "Życie i przygody Świętego Mikołaja" - Lyman Frank Baum
- "Cicha noc. Świąteczne opowiadania kryminalne" - opracowanie zbiorowe
W 2019 roku przeczytałam:
-211 książek,
-73 458 stron.
Z tego wynika, że średnio czytałam:
- 201 stron dziennie,
- 4 książki tygodniowo.
Największą ilość książek udało mi się przeczytać w październiku (23)
Najwięcej stron pochłonęłam w październiku (8 281)
W zestawieniu miesięcznym, wyszło:
1.
Styczeń - 17 książek; 6 528 stron; najwięcej stron: "Gdzie jest Prezydent" (512); najlepsza książka:
"Dlaczego, mamo?" / "Pamiętnik".
2. Luty - 19 książek; 6 389 stron; najwięcej stron: "Cisza białego miasta" (576); najlepsza książka: "Samobójca".
3.
Marzec - 19 książek; 6 102 strony; najwięcej stron: "Zostań ze mną" (480); najlepsza książka: "Najlepsza przyjaciółka" / "Gra w kłamstwa" / "Tam, gdzie serce twoje".
4. Kwiecień - 19 książek; 6 993 strony; najwięcej stron: "Zupełnie normalna rodzina" (496); najlepsza książka: "Druga połowa nadziei" / "Zawsze i wszędzie" / "Zawsze będę przy Tobie"
4. Kwiecień - 19 książek; 6 993 strony; najwięcej stron: "Zupełnie normalna rodzina" (496); najlepsza książka: "Druga połowa nadziei" / "Zawsze i wszędzie" / "Zawsze będę przy Tobie"
5. Maj - 20 książek; 7 010 stron; najwięcej stron: "Ty" (496); najlepsza książka: "Szczęście na wyciągnięcie ręki" / "Jedyne takie miejsce".
6. Czerwiec - 17 książek; 6 346 stron; najwięcej stron: "Kroniki Jaaru. Tajemne imię" (550); najlepsza książka: "Anioł z Auschwitz" / "Chyba umieram!"
7. Lipiec - 20 książek; 6 529 stron; najwięcej stron: "Kolory pawich piór" (528); najlepsza książka: "Bądź moim marzeniem"
8. Sierpień - 16 książek; 5 481 stron; najwięcej stron: "Powiedz tak!" (512); najlepsza książka: "(Nie)piękność. Ile jest warta twoja uroda?"
9. Wrzesień - 11 książek; 3 914 stron; najwięcej stron: "Białe kłamstwa" (448); najlepsza książka: "Ostatnia noc Olivii" / "Białe kłamstwa" / "Paleta marzeń. Zgubione szczęście" / "Aniela" / "Na moment przed świtem"
10. Październik - 23 książki; 8 281 stron; najwięcej stron: "Córka opiekuna wspomnień" (560); najlepsza książka: "Przepisy Joli" / "Zdrowy dom" / "Makarony świata"
11. Listopad - 11 książek; 3 842 strony; najwięcej stron: "Kroniki Jaaru. Megapolis" (750); najlepsza książka: "Najcenniejszy podarunek" / "Niesamowite budowle" / "Atlas odkrywców"
12. Grudzień - 19 książek; 6 043 strony; najwięcej stron: "Kamienica pod śniegiem" (496); najlepsza książka: "Bądź moim marzeniem" / "Szczęście z piernika"