"Mój świat na talerzu" - Hanna Lis

Wydawnictwo: Edipresse
Data wydania: 10 czerwca 2019 roku
Liczba stron: 280


Hanna Lis w swojej książce zawarła, aż 80 przepisów z różnych zakątków świata. Kobieta postanowiła podzielić się ze swoimi czytelnikami pomysłami na dania, które można wykonać przy użyciu słabo znanych nam składników.

Niestety zacznę od minusów. Jestem na nie odnośnie całej tej mody z ekologicznymi produktami. Nie, nie przekonacie mnie do tego i nie musicie, co chwilę zaznaczać, że to ekologiczne jajka czy mąka bio. Darujmy sobie ten cyrk. Dodatkowo produkty te są nieco droższe od normalnych. Jest jeszcze jeden minus - aby przygotować dane danie musimy przeznaczyć na nie nieco więcej pieniędzy. Niestety nie wszystkie produkty dostępne są od ręki i niekiedy musimy spędzić sporo czasu, aby je znaleźć. Taka jest prawda - co w innych krajach dostępne od ręki, u nas może być z tym problem.


"Mój świat na talerzu", to zbiór przepisów z każdej strony świata na śniadania, przekąski, zupy, makarony czy ryby. Osobiście nie przepadam za cukinią, a powiem Wam, że targiatelle właśnie z tym warzywem świetnie smakowało. Książkę polecam każdej osobie, która chętnie eksperymentuje w kuchni i nie boi się wyzwań czy nowych smaków.

Moja ocen: 7/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Edipresse.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger