Przeczytane w 2020
Styczeń:
- "Z ciszy" - Martyna Senator
- "Piankowe niebo" - Cathy Cassidy
- "Małe kobietki" - Louisa May Alcott
- "Piękno, które pozostanie" - Ashley Woodfolk
- "Poza kontrolą" - Kathryn Croft
- "Jedyne dziecko" - Sarah A. Denzil
- "Ktoś kogo znamy" - Shari Lapena
- "Summer" - Justyna Dziura
- "Zielona 13" - Agata Bizuk
- "O krok za daleko" - Harlan Coben
Luty:
- "Geekerella" - Ashley Poston
- "Życie po Tobie" - Klaudia Bianek
- "Pszczelarz z Aleppo" - Christy Lefteri
- "Niebo na uwięzi" - Christine Leunens
- "Leah gubi rytm" - Becky Albertalli
- "Masz wiadomość" - Agata Przybyłek
- "Kolory zła. Czerń" - Małgorzata Oliwia Sobczak
- "Miłość to wszystko, co jest" - Tomasz Kieres
- "Dziewczyna, którą znałaś" - Nicola Rayner
- "Więźniowie geografii. 12 map, które pozwolą Ci zrozumieć świat" - Tim Marshall
Marzec:
- "Różdżka z Fershey" - Marcin Hybel
- "Księżniczka i fangirl" - Ashley Poston
- "List" - Anna Karpińska
- "Wieczny" - Agnieszka Ziętarska
- "Wyspa na końcu świata" - Kiran Millwood Hargrave
- "Dobre żony" - Louisa May Alcott
- "Jak uspokoić swoje myśli" - Sarah Knight
- "Dylemat" - B. A. Paris
- "Czarne morze" - Karolina Macios
- "Dom minimalisty. Pokonaj bałagan i ciesz się uporządkowanym życiem" - Joshua Becker
- "Pierwsze chwile z noworodkiem" - Izabela Dembińska
- "Jak czytać ludzi - radzi agent FBI" - Robin Dreeke
- "Tego ci nie powiedziałam" - Kelly Rimmer
- "Zdrada doskonała" - Lauren North
- "Poranki o zapachu kawy" - Malwina Ferenz
- "Kroniki Jaaru. Koniec Ery" - Adam Faber
Kwiecień:
- "Ocalało tylko serce" - Klaudia Bianek
- "Ja cię kocham, a ty miau" - Katarzyna Berenika Miszczuk
- "Na miłość boską!" - Malwina Ferenz
- "Miłość, aż po rozwód" - Kinga Gąska
- "Jeszcze będzie przepięknie" - Agnieszka Olejnik
- "Ocalić życie" - Zofia Ossakowska
- "Daleko od morza" - Agnieszka Gładzik
- "Mamy dla Mamy. Ciąża"
- "Sztuka sięgania gwiazd" - Chiara Parenti
- "Zatruty ogród" - Alex Marwood
- "Taka miłość się zdarza" - Agnieszka Jeż
- "Nasz zakochany przewodnik po Francji, czyli dyplomatyczna ratatouille" - Tomasz Orłowski
- "Paryski szyk jeszcze raz. Podręcznik stylu" - Sophie Gachet, Iness de la Fressange
- "Był sobie szczeniak. Molly" - W. Bruce Cameron
- "Przez" - Zośka Papużanka
- "Tak smakuje miłość" - Agata Przybyłek
- "Recepta na szczęście" - Agata Przybyłek
- "Powiedz życiu tak, Lily" - Anna H. Niemczynow
- "Korea Północna. Dziennik podróży" - Michael Palin
- "Ktoś musi umrzeć" - Sarah A. Denzil
- "Rodzić można łatwiej" - Izabela Dembińska
Maj:
- "Światło ukryte w mroku" - Sharon Cameron
- "Nigdy więcej" - Anna Bellon
- "Krok trzeci" - Bartosz Szczygielski
- "Magazyn" - Rob Hart
- "Zaginione arabskie księżniczki" - Marcin Margielewski
- "Po latach w Paryżu" - Ella Carey
- "Ktoś tu kłamie" - Jenny Blackhurst
- "Wenecjanka" - Bogna Ziembicka
- "Porozmawiajmy o pierwszej miłości" - zbiór opowiadań
- "Awesome. Księga małych cudowności" - Neil Pasricha
- "Przypadki chodzą parami" - Marta Radomska
- "Poranki na Miodowej 1" - Joanna Szarańska
- "Zawsze możesz na mnie liczyć" - Natalia Sońska
- "W kolorze wrzosu" - Karolina Wilczyńska
- "Antoine de Paris. Polski geniusz światowego fryzjerstwa" - Marta Orzeszyna
- "Wszystkie nasze dni" - Natalia Sońska
- "Narzeczona" - Kierra Cass
- "Teściowe muszą zniknąć" - Alek Rogoziński
- "Powiedz mi, jak będzie" - Sylwia Trojanowska
- "Wyszczekana miłość" - Joanna Szarańska
- "Żniwiarz. Czarny świt" - Paulina Hendel
- "Nazwijmy to miłość" - Janusz Leon Wiśniewski
Czerwiec:
- "Mamy dla Mamy. Macierzyństwo"
- "Letnie marzenie" - Cathy Cassidy
- "The Kissing Booth 2. Na odległość" - Beth Reekles
- "Te wiedźmy nie płoną" - Isabel Sterling
- "Sadie" - Courtney Summers
- "Zostawiłeś mi tylko przeszłość" - Adam Silvera
- "Nasz ostatni dzień" - Adam Silvera
- "Lista, która zmieniła moje życie" - Olivia Beirne
- "Folwark zwierzęcy" - George Orwell
- "Kwestia ceny" - Zygmunt Miłoszewski
- "Tusz" - Alice Broadway
- "Iskra" - Alice Broadway
- "Blizna" - Alice Broadway
- "Zawsze w porę" - Agnieszka Krawczyk
- "Wszystko jest możliwe" - Katarzyna Janus
- "Paleta marzeń. Na zawsze razem" - Małgorzata Falkowska
- "Miłość warta wszystkiego" - Agnieszka Jeż
- "Strażnik" - Paulina Hendel
- "Przy naszej piosence" - Klaudia Bianek
- "Zosia z Wołynia" - Mateusz Madejski
- "W samym sercu morza" - Jojo Moyes
- "Nagła zmiana planu" - Ewelina Miśkiewicz
Lipiec:
- "Tropiciel" - Paulina Hendel
- "Łowca" - Paulina Hendel
- "Mali mężczyźni" - Louisa May Alcott
- "Zatrute serca" - Angelika Ślusarczyk
- "Matka (prawie) idealna" - Kerry Fisher
- "Zawsze będziemy razem" - Gabriela Gargaś
- "Nazajutrz cię odnajdę" - Magdalena Wala
- "Popołudnia na Miodowej 2" - Joanna Szarańska
- "Kochanie, wszystko będzie dobrze" - Natalia Sońska
- "Gorące lato" - zbiór opowiadań
- "Wakacje" - T.M. Logan
- "Dziewczynka z Sobiboru" - Franco Forte Scilla Bonfiglioli
- "Córka nazisty" - Max Czornyj
- "Śmiertelne kłamstwa" - Sarah A. Denzil
Sierpień:
- "Dublerka" - B.A. Paris, Clare Mackintosh, Sophie Hannah, Holly Brown
- "Covid-19: pandemia, która nie powinna była się zdarzyć i jak nie dopuścić do następnej" - Debora MacKenzie
- "Zamiana" - Beth O'Leary
- "Tam, gdzie bzy sięgają nieba" - Małgorzata Manelska
- "Nie wiesz wszystkiego" - Marcel Moss
- "Falling fast" - Bianca Iosivoni
- "Jadę sobie. Powrót do Azji" - Marzena Filipczak
- "Jak pachnie deszcz?" - Simon King, Clare Nasir
Wrzesień:
- "Ten jedyny" - Izabela M. Krasińska
- "Daj nam jeszcze szansę" - Sylwia Trojanowska
- "Kilka słów o miłości" - Tomasz Kieres
- "Zaczekaj na mnie" - Monika Michalik
- "Jak nie zostałam influencerką" - Majka Nowak
- "Zawsze i na zawsze" - Klaudia Bianek
- "Gotowi na wszystko" - Agata Przybyłek
- "Biały ptak. Cudowny chłopak" - R. J. Palacio
- "Zaczytana i bestia" - Ashley Poston
- "Tatowanie. Jak zostałem lekko odklejonym ojcem" - Krystian Hanke
- "Jak nie krzyczeć na swoje dziecko" - Carla Naumburg
- "Rok 1984" - George Orwell
Październik:
- "Po prostu piersią" - Gill Rapley, Tracey Murkett
- "Uściski" - Aurelia Blancard
- "Odwet" - Claire Douglas
- "Wysłannik" - Paulina Hendel
- "Światło w jej oczach" - Karolina Wilczyńska
- "Amerykański brud" - Jeanine Cummins
- "Naturalnie zdrowe dziecko" - Joanna Brejecka-Pamungkas
- "Smak dymu" - Anna Trojanowska
- "Sztuka karmienia piersią" - Hannah Lothrop
- "Sztuka karmienia piersią" - La Leche League
- "Powrót" - Kathryn Croft
Listopad:
- "Inni ludzie" C.J. Tudor
- "Dwa dni w Paryżu" - Jojo Moyes
- "Spotkajmy się po wojnie" - Agnieszka Jeż
- "Sztuka dawania prezentów" - Anna Szczęsna
- "I ja Ciebie też!" - Zuzanna Dobrucka, Beata Harasimowicz, Katarzyna Kalicińska
- "Świąteczne nieporozumienie" - Katarzyna Bester
- "Mazurskie lato" - zbiór opowiadań
- "Realny świat" - Sara Pennypacker
- "Gwiazdka pełna życzeń" - Klaudia Bianek
- "Zbrodnia po polsku" - Aleksandra Rumin
- "Flying high" - Bianca Iosivoni
Grudzień:
- "Nie mogę, trzymam dziecko" - Ksenia Potępa
- "Świąteczny nieznajomy" - Richard Paul Evans
- "Teściowe w tarapatach" - Alek Rogoziński
- "PS I życzę Ci dużo miłości" - zbiór opowiadań
- "Bez ciebie to nie święta" - Beth Reekles
- "Kraina zeszłorocznych choinek" - Joanna Szarańska
- "Wzgórze Świątecznych Życzeń" - Sylwia Trojanowska
- "Blask choinki" - Agnieszka Lis
- "Zostań moim aniołem" - Gabriela Gargaś
- "Otwórz się na miłość" - Natalia Sońska
- "Listy pełne marzeń" - Magdalena Witkiewicz
- "Grudniowe kwiaty" - Karolina Wilczyńska
- "Dorzuć mnie do prezentu" - Agnieszka Błażyńska
- "Dash i Lily" - Rachel Cohn, David Levithan