"Wenecjanka" - Bogna Ziembicka

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2 października 2019 roku
Liczba stron: 384 


Jegle Haniszewska wiedzie w Wenecji spokojne życie przy boku męża i dwóch córek. W pewnym momencie do ich poukładanej codzienności wkrada się Amerykanin Nicolas de Bellloy, w którym bez opamiętania zakochuje się córka Jegle. Bliscy Matyldy sceptycznie podchodzą do nowej relacji, jednak dziewczyna jest w stanie wszystko rzucić dla ukochanego. Nikt jednak nie spodziewał się, jaki był prawdziwy cel wizyty Amerykanina...

Na początku zupełnie nie mogłam wczuć się w historię. Z racji tego, że nie poddaję się podczas lektury i daję książce szanse na rozwinięcie się, zostałam pozytywnie zaskoczona. Akcja rozwinęła się i wciągnęła mnie do swojego świata. Przeniosłam się do minionych lat i z zaciekawieniem śledziłam burzliwe losy bohaterów. 


Jeżeli szukacie książki, dzięki której będziecie mogli poznać troszkę historii, to polecam Wam "Wenecjankę". Autorka w swojej powieści przedstawia cząstkę minionych dziejów, jednocześnie kreując miłosną historię. 

Moja ocena: 7,5/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Filia.


Copyright © Zaczytana Ania , Blogger