Przeczytane w 2017
Styczeń:
- "100 miejsc we Francji, które każda kobieta powinna odwiedzić" - Marcia DeSanctis
- "Słowik" - Kristin Hannah
- "Siódmy sekret szczęścia" - Sharon Owens
- "Z teściową za pan wróg" - Izabela Milik
- "Jeszcze jeden oddech" - Paul Kalanithi
- "Razem będzie lepiej" - Jojo Moyes
- "Anioł do wynajęcia" - Magdalena Kordel
- "Wszystkie jasne miejsca" - Jennifer Niven
- "Misja 100" - Kass Morgan
- "Papierowe marzenia" - Richard Paul Evans
- "Światło, którego nie widać" - AnthonyDoerr
- "Margo" - Tarryn Fisher
- "Strażniczka książek" - Mechthild Glaser
- "Mały Książę" - Antoine de Saint-Exupery
Luty:
- "Kubuś Puchatek" - Alan Alexander Milne
- "Dzień 21" - Kass Morgan
- "Pokój" - Emma Donoghue
- "Najgorszy człowiek na świecie" - Małgorzata Halber
- "Kiedy pada deszcz" - Lisa De Jong
- "Kiedy wszystko się zmienia" - Lisa De Jong
- "Perełka" - Patrick Modiano
Marzec:
- "Zawsze stanę przy Tobie" - Gayle Forman
- "Mam na imię Lucy" - Elizabeth Strout
- "O wiele więcej" - Kim Holden
- "Załącznik" - Rainbow Rowell
- "Załatw pogodę, ja zajmę się resztą" - Renata Frydrych
- "Przypadki Callie i Kaydena" - Jessica Sorensen
- "Ocalenie Callie i Kaydena" - Jessica Sorensen
- "Dziki łabędź i inne baśnie" - Michael Cunningham
- "Ponad wszystko" - Nicola Yoon
- "Bóg zawsze znajdzie Ci pracę. 50 lekcji jak szukać spełnienia" - Regina Brett
- "Paryska żona" - Paula McLain
Kwiecień:
- "Był sobie pies" - W. Bruce Cameron
- "Grzech" - Nina Majewska-Brown
- "Magia olewania" - Sarah Knight
- "Nigdy nie będę Francuzem (choćbym nie wiem jak się starał) - Mark Greenside
- "Czas. Co czyni z nami i co my czynimy z niego" - Rudiger Safranski
- "Ogień, który ich spala" - Brittainy C. Cherry
- "Chłopak na zastępstwo" - Kasie West
- "Układ" - Elle Kennedy
- "Z klasą, na luzie. Dobre maniery, zdrowy rozsądek i sztuka łamania zasad" - Adam Jarczyński
- "Za zamkniętymi drzwiami" - B.A. Paris
- "Wyśnione miejsca" - Brenna Yovanoff
- "Szczęście. Poradnik dla pesymistów" - Oliver Burkeman
- "Czerwone dziewczyny. Legenda rodu Akakuchibów" - Kazuki Sakuraba
- "52 kolory życia. Tom I" - Magdalena Kozioł
- "Tysiąc pięter" - Katharine McGee
- "Co przyniesie wieczność" - Jennifer L. Armentrout
- "Autofocus" - Lauren Gibaldi
- "Pocałunek na pożegnanie" - Tasmina Perry
Maj:
- "52 kolory życia. Tom II" - Magdalena Kozioł
- "Klątwa przeznaczenia" - M. Magoska-Suchar, S. Dubielecka
- "Rosjanin to ten, kto kocha brzozy" - Olga Grjasnowa
- "Numer 11" - Jonathan Coe
- "Pozorność" - Natalia Nowak-Lewandowska
- "Taka karma czy głupie serce" - Laura Norton
- "Śpij dobrze" - Nick Littlehales
- "Franco" - Kim Holden
- "Niemka" - Armando Lucas Correa
- "Lokatorka" - JP Delaney
- "Czereśnie zawsze muszą być dwie" - Magdalena Witkiewicz
- "Caraval. Chłopak, który smakował jak północ" - Stephanie Garber
- "52 kolory zycia. Tom III" - Magdalena Kozioł
- "Chłopiec na szczycie góry" - John Boyne
- "Żniwiarz. Pusta noc" - Paulina Hendel
- "Do zobaczenia nigdy" - Eric Lindstrom
- "Ogród małych kroków" - Abbi Waxman
- "Początek wszystkiego" - Robyn Schneider
- "Trzy i pół sekundy" - Amanda Prowse
- "52 kolory życia. Tom IV" - Magdalena Kozioł
- "52 kolor zycia. Tom V" - Magdalena Kozioł
- "Tatarka" - Renata Kosin
- "Światło, które utraciliśmy" - Jill Santopolo
- "Rubinowe oczy Kremla. Tajemnice podziemnej Moskwy" - Maciej Jastrzębski
Lipiec:
- "Piękne złamane serca" - Sara Barnard
- "Athenia: miłość i torpeda" - Piotr Kitrasiewicz
- "Oczy wilka" - Alicja Sinicka
- "Miłość, po prostu" - Żurnalista.pl
- "52 kolory życia. Tom VI" - Magdalena Kozioł
- "Replika" - Lauren Oliver
- "Dobranoc Auschwitz. Reportaż o byłych więźniach" - Alicja Wójcik, Maciej Zdziarski
- "Zapach domów innych ludzi" - Bonnie Sue Hitchcok
- "Woda, która niesie ciszę" - Brittainy C. Cherry
- "Zdobywcy oddechu" - Przemysław Kłosowicz
- "Ojciec Brown. Najgorsza zbrodnia na świecie" - Gilbert Keith Chersterton
- "Bezsenność na Manhattanie" - Sarah Morgan
- "Zły Romeo" - Leisa Rayvem
- "Żony jednego męża" - Anna Fryczkowska
- "Wesoła rozwódka" - Iwona Czarkowska
- "Coś niebieskiego" - Emily Giffin
- "Skaza" - Zbigniew Zborowski
- "Przebudzenie Lukrecji" - Laura Adori
- "Co ma piernik do Torunia... czyli subiektywny przewodnik po mieście (nie tylko) Kopernika dla (nie tylko) nowojorczyka" - Karina Bonowicz
Sierpień:
- "Konkurs na żonę" - Beata Majewska
- "Angielka" - Katherine Webb
- "Fałszywy pocałunek" - Mary E. Pearson
- "52 kolory życia. Tom VII" - Magdalena Kozioł
- "Lato Eden" - Liz Flanagan
- "Tak sobie wyobrażałam śmierć" - Johanna Mo
- "Kości mojej siostry" - Nuala Ellwood
- "Bez uczuć" - Mia Sheridan
- "Dan-sha-ri Jak posprzątać by oczyścić swoje serce i umysł" - Hideko Yamashita
- "Listy pachnące tymiankiem" - Eve Makis
- "Wędrowne ptaki" - Karolina Wilczyńska
- "Rzeczozmęczenie" - James Wallman
Wrzesień:
- "Ciotka Poldi i sycylijskie lwy" - Mario Giardano
- "Wernisaż" - Oskar Salwa
- "Wybory Niny" - Anna Kekus
- "Słońce też jest gwiazdą" - Nicola Yoon
- "It Ends with Us" - Coollen Hoover
- "Buntowniczka z pustyni" - Alwyn Hamilton
- "Bilet do szczęścia" - Beata Majewska
- "Owoce Lukrecji" - Laura Adori
- "Drogie życie" - Meghan Quinn
- "Pikantne historie dla pendżabskich wdów" - Balli Kaur Jaswal
- "Maskarada" - Agata Mojcner
- "Salon sukien ślubnych" - Rachel Hauck
- "Indeks szczęścia Juniper Lemon" - Julie Israel
Październik:
- "Żniwiarz. Czerwone słońce" - Paulina Hendel
- "Leśna polana" - Katarzyna Michalak
- "Zaślepienie" - Aga Lesiewicz
- "Celibat. Opowieści o miłości i pożądaniu" - Marcin Wójcik
- "Tajemnice Torunia" - Olga Pniewska
- "Czasami kłamię" - Alice Feeney
- "Listy do utraconej" - Brigid Kemmerer
- "Strażniczka kłamstwa" - T.A. Cotterell
- "Jasna godzina. Dziennik życia i umierania" - Nina Riggs
- "Niczemu winne" - Anna Kryczkowska
- "Przeczucie" - Tetsuya Honda
Listopad:
- "26 i pół. Wyprawa w przeszłość" - Sebastian Grześkowiak
- "Kochaj. 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół" - Regina Brett
- "Ciemna strona" - Tarryn Fisher
- "Zamarznięte serca" - Karolina Wilczyńska
- "Psiego najlepszego. Był sobie pies na święta" - W. Bruce Cameron
- "Pamiętam" - Agnieszka Janiszewska
- "Warkocz" - Laelitia Colombani
- "Głód" - Graham Masterton
- "Hygge po polsku" - Iza Wojnowska
- "Oświadczyny" - Tasmina Perry
- "Uśmiech J." - Aneta Zamojska
Grudzień:
- "Mleko i miód" - Rupi Kaur
- "Przeprowadzka" - Jenny Eclair
- "Panny Młode. Zima" - Denise Hunter, Deborah Raney, Betsy St. Amant
- "Aleja Siódmego Anioła" - Renata Kosin
- "Spektrum. Leonidy" - Nanna Foss
- "Świąteczne marzenie" - Amanda Prowse
- "Dziadek do orzechów" - E.T.A. Hoffmann
- "Głód miłości" - Natalia Nowak-Lewandowska
- "Ślady" - Jakub Małecki
- "Zakochaj się, Julio" - Natalia Sońska
- "Ty, ja i fejs" - Jay Asher, Carolyn Mackler
- "Oskar i Pani Róża" - Eric-Emmaneul Schmitt
- "Córeczka" - Kathryn Croft
W 2017 roku przeczytałam:
- 153 książki,
- 52 080 stron.
Z tego wynika, że średnio czytałam:
- 142,5 strony dziennie,
- 2,9 książek tygodniowo.
Największą ilość książek udało mi się przeczytać w lipcu (19).
Najwięcej stron pochłonęłam w kwietniu (6 250).
W zestawieniu miesięcznym, wyszło:
1. Styczeń - 14 książek; 5 476 stron; najwięcej stron "100 miejsc we Francji, które każda kobieta powinna odwiedzić" (566); najlepsza książka "Słowik" (10/10).
2. Luty - 7 książek; 2 060 stron; najwięcej stron "Kiedy pada deszcz" (550); najlepsza książka "Pokój" (9/10).
3. Marzec - 11 książek; 3 952 stron; najwięcej stron "Załatw pogodę, ja zajmę się resztą" (520); najlepsza książka "O wiele więcej" (8/10).
4. Kwiecień - 18 książek; 6 250 stron; najwięcej stron "Co przyniesie wieczność (500); najlepsza książka "Był sobie pies", "Za zamkniętymi drzwiami" (10/10).
5. Maj - 14 książek; 5 049 stron; najwięcej stron "Klątwa przeznaczenia" (812); najlepsza książka "Czereśnie zawsze muszą być dwie" (10/10).
6. Czerwiec - 10 książek; 3 134 stron; najwięcej stron "Tatarka" (484); najlepsza książka "Tatarka" (10/10).
7. Lipiec - 19 książek; 6 009 stron; najwięcej stron "Replika" (448); najlepsza książka "Miłość, prostu" (10/10).
8. Sierpień - 12 książek; 3 928 stron; najwięcej stron ""Angielka" (480); najlepsza książka ""Fałszywy pocałunek" (9/10).
9. Wrzesień - 13 książek; 4 812 stron; najwięcej stron "Maskarada" (499); najlepsza książka "It Ends with Us" (10/10).
10. Październik - 11 książek; 3 949 stron; najwięcej stron "Żniwiarz. Czerwone Słońce" (432); najlepsza książka "Czasami kłamię" (10/10).
11. Listopad - 11 książek; 3 519 stron; najwięcej stron "Pamiętam" (524); najlepsza książka "Warkocz" (9,5/10).
12. Grudzień- 13 książek; 3 942 stron; najwięcej stron "Spektrum. Leonidy" (544); najlepsza książka "Aleja Siódmego Anioła" (10/10).
Oceniłam na:
-10 gwiazdek: 14 książek,
-9 gwiazdek: 31 książek,
-8 gwiazdek: 35 książek,
-7 gwiazdek: 45 książek,
-6 gwiazdek: 21 książek,
-5 gwiazdek: 6 książek,
-4 gwiazdki: 1 książkę.