"Kroniki Jaaru. Koniec ery" - Adam Faber

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 15 stycznia 2020 roku
Liczba stron: 544


Zakończenie serii o Jaarze niesie za sobą wiele wątków. Rozwiązane zostają stare zagadki, przed którymi stanął czytelnik, ale również pojawią się nowe tajemnice. Nadal pojawia się zło, które nieustraszeni wojownicy muszą zwalczyć, aby zapewnić lepsze życie pozostałym.

Sięgając po pierwszy tom Kronik Jaaru nie sądziłam, że ta historia tak mnie wciągnie. Zżyłam się z bohaterami i z zaciekawieniem śledziłam ich losy. Byłam świadkiem przemiany charakteru głównych bohaterów, a także tego, jak zmieniło się ich ogólne życie i idee. Finałowa książka lawiruje uczuciami czytelnika, ponownie wiruje akcją, a także nie zawodzi pod względem jakości.


Jeżeli chcielibyście wybrać się do magicznego świata, którym rządzą tajemnice, to polecam Wam tę serię. Adam Faber wykreował Jaar, który wciąga do swojego oblicza i nie pozwala na nudę. Cała ta seria została nie tylko świetnie wydana pod względem okładek, ale również z  tomu na tom, nie spadła jakoś fabuły.

Moja ocena: 7/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Czwarta Strona.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger