Przeczytane w 2018
Styczeń:
- "Tysiąc pocałunków" - Tillie Cole
- "Eat Pretty Every Day. Rób codziennie jedną rzecz, która doda Ci blasku" - Jolene Hart
- "Nareszcie wolna" - Mahtob Mahmoody
- "Okrutna pieśń" - Victoria Schwab
- "Prostota. Siła codziennych rytuałów" - Brooke McAlary
- "Jedwabne rękawiczki" - Renata Kosin
- "Kłamczucha" - E Lockhart
- "Chłopak z Katynia" - Jerzy A. Wlazło
- "Czerwony parasol" - Wiktor Mrok
- "Pragnienia Niny" - Anna Kekus
Luty:
- "Ostatni list od kochanka" - Jojo Moyes
- "Dygot" - Jakub Małecki
- "Byłem bogiem" - Paweł Widomski
- "Kroniki Jaaru. Księga luster" - Adam Faber
- "Bad Boy's Girl" - Blair Holden
- "Ktoś mnie obserwuje" - A.V. Geiger
- "Z popiołów" - Martyna Senator
- "Z otchłani" - Martyna Senator
- "Górnicy PL" - Karolina Macios
- "Siła, która ich przyciąga" - Brittainy C. Cherry
- "Dziewczyna ze snów" - Michał Gałwa
- "To nie jest Twoje dziecko" - Małgorzata Falkowska
- "Kroniki Jaaru. Czarny amulet" - Adam Faber
- "Pokojówka miliardera" - Marie Benedict
- "Przytulajka" - zbiór opowiadań
- "Korespondencja" - Giuseppe Tornatore
- "Ch...owa Pani Domu" - Magdalena Kostyszyn
- "Dzień ostatnich szans" - Robyn Schneider
- "Papierowa księżniczka" - Erin Watt
- "Unf*ck yourself. Napraw się" - Gary John Bishop
- "Luonto" - Melissa Darwood
- "Powrót do domu" - Allan Stratton
- "Kredziarz" - C. J. Tudor
- "Pasażerka" - Alexandra Bracken
Kwiecień:
- "Podróżniczka" - Alexandra Bracken
- "Czy mnie słyszysz?" - Elena Varvello
- "Ekożona" - Michal Viewegh
- "Wielki finał" - Marek Migalski
- "Panny Młode. Wiosna" - Rachel Hauck, Meg Moseley, Lenora Worth
- "Dopóki biegnę" - Torri Blackstock
- "GPS szczęścia, czyli jak wydostać się z Czarnej D." - Magdalena Witkiewicz, Marzena Grochowska
- "Apartament w Paryżu" - Michelle Gable
Maj:
- "Moje serce w dwóch światach" - Jojo Moyes
- "Nie ufaj nikomu" - Kathryn Croft
- "Błękit" - Maja Lunde
- "Ogarnij się" - Sarah Knight
- "Jej wysokość P." - Joanne MacGregor
- "Bad Boy's Girl 2" - Blair Holden
- "Ostatnia arystokratka" - Evzen Bocek
- "Śmierć w Chateau Bremont" - M. L. Longworth
- "Panna z Monidła" - Iwona Czarkowska
- "Dom węży" - Mateusz Lemberg
- "Raczej szczęśliwy niż nie" - Adam Silvera
- "Żywioły Lukrecji" - Laura Adori
- "Singielka w Londynie" - Marta Matulewicz
- "Dwa zwykłe słowa" - Ashley Rhodes-Couter
- "Król Kier" - Aleksandra Polak
Czerwiec:
- "Jesteś moim światłem" - Abbi Glines
- "Rywalka" - Sandie Jones
- "Żona między nami" - Sarah Pekkanen, Greer Hendricks
- "Poza rytmem" - Brittainy C. Cherry
- "Panny Młode. Lato" - Beth Wiseman, Debra Clapton, Marybeth Whalen
- "Mieszkaj pięknie" - Jagoda Kutkowska
- "Właśnie tak!" - Anna Szafrańska
- "Dziewczyna, która czytała w metrze" - Christine Feret-Fleury
- "Zdrowa tarczyca" - Karolina i Maciej Szyciłło
- "Wyklucie" - Ezekiel Boone
- "Trzyskładnikowe wypieki" - Sarah Rainey
- "The Kissing Booth" - Beth Reekles
- "Depresja i inne magiczne sztuczki" - Sabrina Benaim
- "Pszczoły. O miłości i pasji do najważniejszych owadów na świecie" - Joachim Petterson
- "Czekoladki dla Prezesa" - Sławomir Mrożek
- "Zawsze będziemy mieli Paryż" - Emma Beddinhton
- "Paleta marzeń" - Małgorzata Falkowska
- "Znowu pragnę ciemnej miłości" - Joanna Lech
Lipiec:
- "Niebo na własność" - Luke Allnut
- "Oblubienica morza" - Michelle Cohen Corasanti, Jamal Kanj
- "Pokój służącej" - Fiona Mitchell
- "Ta druga ja" - Maha Gargash
- "Francuskie lato" - Catherine Isaac
- "Jak upolować pisarza" - Sally Franson
- "Anna i lekarz" - Elka Noland
- "Stany małżeńskie i pośrednie" - Dorota Kassjanowicz
- "Powiedz, że jesteś moja" - Elisabeth Noreback
- "Na plaży Chesil" - Ian McEwan
Sierpień:
- "Bad Boy's Girl 3" - Blair Holden
- "Bosonoga bogini" - Iwona Czarkowska
- "Urodziłem się pewnego błękitnego dnia. Pamiętnik nadzwyczajnego umysłu z zespołem Aspergera" - Daniel Tammet
- "Będzie bolało" - Adam Kay
- "Skrzydła dla motyla" - Ntailan Lolkoki
- "Muszę to wiedzieć" - Karen Cleveland
- "Jak mogłaś" - Heidi Perks
- "Pod szkarłatnym niebem" - Mark Sullivan
- "Zostań ile chcesz" - Anna H. Niemczynow
- "W blasku nocy" - Trish Cook
- "Z nicości" - Martyna Senator
- "Sekrety i kłamstwa" - Sylwia Trojanowska
- "Królowa cukru" - Natallie Baszile
Wrzesień:
- "Złodziej dusz" - Renata Kosin
- "Bez słowa" - Rosie Walsh
- "Naznaczeni śmiercią" - Veronica Roth
- "Małe wielkie rzeczy" - Henry Fraser
- "Moja europejska rodzina. Pierwsza 54 000 lat" - Karin Bojs
- "Zgadnij kto" - Chris McGeorge
- "Historia pewnej dziewczyny" - Sara Zarr
- "W żywe oczy" - JP Delaney
- "Kroniki Jaaru. Siedem bram" - Adam Faber
- "Żniwiarz Trzynasty księżyc" - Paulina Hendel
- "Pokojach poniedziałki. Jak poradzić sobie z wypaleniem zawodowym" - Joanna Karpeta
- "Nie ma mowy!" - Helen Russell
- "Powoli. Jak żyć we własnym rytmie" - Broke McAlary
- "DIY. Zrób to sama" - Maria Szymańska
- "Sekret Tatiany" - Gill Paul
Październik:
- "Zanim zniknę" - Anna Dąbrowska
- "Życie na zamówienie, czyli espresso z cukrem" - Karolina Wilczyńska
- "Shinrin Yoku. Japońska sztuka czerpania mocy z przyrody" - Hector Garcia, Francesc Miralles
- "Nietypowa Matka Polka" - Anna Szczepanek
- "Polowanie na skarb" - Andrea Camileleri
- "Ogród Zuzanny. Tom I" - Justyna Bednarek, Jagna Kaczanowska
- "Ogród Zuzanny. Tom II" - Justyna Bednarek, Jagna Kaczanowska
- "Posłuszna żona" - Kerry Fisher
- "Projektant" - Marius Gabriel
- "Wygodniej być sobą" - Sarah Andersen
- "Hashtag" - Remigiusz Mróz
- "Nasze życzenie" - Tillie Cole
- "Wszystkie nasze obietnice" - Colleen Hoover
- "Mów własnym głosem. 50 lekcji jak głosić swoją prawdę" - Regina Brett
Listopad:
Grudzień:
- "Zakochane Zakopane" - zbiór opowiadań
- "Moje spektakularne soki i koktajle" - Karolina Szostak
- "Kiedy ciebie nie ma" - Lisa Jewell
- "Ciałoterapia. Jesteś ważna - dbaj o siebie" - Katarzyna Jasiewicz
- "Milion smutnych atomów" - Jagoda Wochlik
- "Kobiety nieidealne. Magda" - Magdalena Kawka, Małgorzata Hayles
- "Równonoc" - Anna Fryczkowska
- "Miłość made in China" - Dorian Malovic
- "Srebrna dziewczyna" - Leslie Pietrzyk
- "Jamie gotuje po włosku" - Jamie Oliver
- "Ilias" - Małgorzata Falkowska
- "Bad Boy's Girl 4" - Blair Holden
- "Być może kiedyś" - Lauren Graham
- "Miłość na Gwiazdkę" - Colleen Wright
- "Brzoskwiniowy świt" - Denise Hunter
- "Spełnione życzenia" - Karolina Wiczyńska
- "Boże Narodzenie w Lost River" - Fannie Flagg
- "Najlepsze miejsce na świecie jest właśnie tutaj" - Frances Miraless, Care Sontos
- "Drzewo Anioła" - Lucinda Riley
Grudzień:
- "Siedem cudów" - Agata Przybyłek
- "Panny Młode. Jesień" - Kathryn Springer, Katie Ganshert, Beth K. Vogt
- "Anioł na śniegu" - Joanna Szarańska
- "Kobiety nieidealne. Iza" - Magdalena Kawka, Małgorzata Hayles
- "Randka pod jemiołą" - Agnieszka Olejnik
- "Pionki: - Natalia Nowak - Lewandowska
- "Uwierz w miłość, Calineczko" - Natalia Sońska
- "Mania Skłodowska" - Jakub Skworz
- "Atlas szczęścia" - Helen Russell
- "Okruchy dobra" - Justyna Bednarek, Jagna Kaczanowska
- "Singielka w Londynie. Stare miłości i nowe rozterki" - Marta Matulewicz
- "Miłość zimową porą" - Carrie Elks
- "Magia grudniowej nocy" - Gabriela Gargaś
- "Pokój kołysanek" - Natasza Socha
- "Morderczyni" - Sarah A. Denzil
- "Cudowne Boże Narodzenie i inne świąteczne opowieści" - Louisa May Alcott
- "O psie, który wrócił do domu" - W. Bruce Cameron
W 2018 roku przeczytałam:
- 163 książki,
- 56 997 stron.
Z tego wynika, że średnio czytałam:
- 156 stron dziennie,
- 3 książki tygodniowo.
Największą ilość książek udało mi się przeczytać w listopadzie (19).
Najwięcej stron pochłonęłam w listopadzie (6 280).
W zestawieniu miesięcznym, wyszło:
1.
Styczeń - 10 książek; 3 808 stron; najwięcej stron "Czerwony parasol" (592); najlepsza książka
"Tysiąc pocałunków" (10/10).
2. Luty - 10 książek; 3 728 stron; najwięcej stron "Bad Boys Girl" / "Ostatni list od kochanka" (512); najlepsza książka "Z popiołów" .
3.
Marzec - 14 książek; 4 897 stron; najwięcej stron "Kroniki Jaaru. Czarny amulet" (500); najlepsza książka "To nie jest twoje dziecko" / "Ch***wa Pani Domu".
4.
Kwiecień - 8 książek; 2 924 stron; najwięcej stron "Apartament w Paryżu (576); najlepsza książka "Wielki finał"
5.
Maj - 15 książek; 5 245 stron; najwięcej stron "Moje serce w dwóch światach"
(512); najlepsza książka "Dom węży".
6. Czerwiec - 18 książek; 5 342 stron; najwięcej stron "Żona między nami" (430); najlepsza książka "Paleta marzeń".
7. Lipiec - 10 książek; 3 968 stron; najwięcej stron "Powiedz, że jesteś moja" (512); najlepsza książka "Pokój służącej" / "Oblubienica morza".
8. Sierpień - 13 książek; 4 692 stron; najwięcej stron ""Pod szkarłatnym niebem" (560); najlepsza książka ""Zostań ile chcesz".
9. Wrzesień - 15 książek; 5 563 stron; najwięcej stron "Kroniki Jaaru. Siedem bram" (546); najlepsza książka "Bez słowa" / "Sekret Tatiany".
10.
Październik - 14 książek; 4 791 stron; najwięcej stron "Posłuszna żona" (463); najlepsza książka "Nietypowa Matka Polka" / "Posłuszna żona" / "Wygodniej być sobą".
11. Listopad - 19 książek; 6 280 stron; najwięcej stron "Drzewo Anioła" (528); najlepsza książka "Brzoskwiniowy świt".
12.
Grudzień- 17 książek; 5 759 stron; najwięcej stron "Miłość zimową porą"
(544); najlepsza książka "Siedem cudów" / "Mania Skłodowska".