"Srebrna dziewczyna" - Leslie Pietrzyk

Wydawnictwo: IUVI
Data wydania: 6 czerwca 2018 roku
Liczba stron: 304


Główna bohaterka zaczyna nowe życie - wyjeżdża na studia i tam poznaje Jess. Dziewczęta zaprzyjaźniają się i z czasem zaczynają wspólnie wynajmować mieszkanie. Są dla siebie jak siostry, ponieważ znają swoje charaktery, sposób podejścia do życia, czy przekonania. Łączy je bardzo dużo, jednak dzieli status materialny. Jess może pozwolić sobie na wszystko i nie musi liczyć każdego grosza. Czy to właśnie ten czynnik przyczyni się do pierwszych sporów? A może bezimienna główna bohaterka będzie czerpała korzyść z takiej przyjaźni?

Z opisu książki wynikało, że będzie to pouczająca historia, jednocześnie opowiadająca o trudnych sprawach. Niestety ja takowych nie znalazłam. Fakt, było tutaj nawiązanie do problemów z rodzicami, trudnej relacji z siostrą, czy miłosnych załamań. Ale to tyle. Nie dostrzegłam puenty czy ważnych rad.

Lubię książki, w których akcja rozgrywa się w dwóch płaszczyznach czasowych jednocześnie. Tutaj również zastosowanie miał ten czynnik, jednak informacje zostały strasznie zakręcone. Na początku trzeba bardzo skupić się, aby zrozumie o co chodzi w danym momencie.

Niestety "Srebrna dziewczyna" nie spełniła moich wymagań i nie przypadła mi do gustu. Nie ukrywam, że czytając ją strasznie męczyłam się. Nie jestem w stanie zliczyć ile razy odkładałam ją na półkę i wracałam do niej. Cieszę się, że nareszcie udało mi się dotrzeć do końca. 

Moja ocena: 4,5/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu IUVI.



Copyright © Zaczytana Ania , Blogger