"Życie po Tobie" - Klaudia Bianek

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 29 stycznia 2020 roku
Liczba stron: 349


Eliza jako młoda kobieta, wiele przeszła w swoim życiu. Została młodą wdową z dwójką małych dzieci do wychowania. W jednej chwili dla kobiety runął cały świat i poza dziećmi, nie widziała powodu, aby żyć. Na pomoc przyszła jej rodzina, która starała się wnieść szczęście do jej ciemnej rzeczywistości. Mimo to, Eliza uważała, że kochać w życiu można tylko raz i już nigdy nie odda serca mężczyźnie. Niespodziewanie los postawił na jej drodze Filipa. Czy tej dwójce uda się stworzyć wspólne szczęście?

Uwielbiam wszystkie książki Klaudii. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego, jak Autorka lawiruje uczuciami czytelnika i realnie tworzy akcję. Czytelnik bez problemu może przenieść się do świata bohaterów i wczuć się w ich losy.


Nie mam zarzutów do "Życie po Tobie", z wyjątkiem jednego! Łzy poleciały mi już od pierwszych stron! Klaudia, grasz na moich emocjach i jednocześnie wirujesz moim zachowaniem! Pamiętajcie, żeby nie zaczynać książki, tak jak ja, w miejscu publicznym. Zróbcie sobie gorącą herbatę i zanurzcie się w tej historii na spokojnie w domu.

Serdecznie polecam Wam tę pozycję. Wykreowana historia nie pozwoli o sobie zapomnieć oraz jednocześnie zmusi do refleksji nad własnym życiem. Autorka uświadamia, że każdy ma szansę na szczęśliwe życie, a wokół nas są ludzie, którzy pomogą nam w najgorszym etapie naszej egzystencji.

Moja ocena: 10/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Czwarta Strona. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger