"Taka miłość się zdarza" - Agnieszka Jeż

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 22 stycznia 2020 roku
Liczba stron: 364



Klara wiele w życiu przeszła. Dwa związki kobiety zostały zakończone w momencie, kiedy przyszło do ślubu. Teraz w jej życiu pojawił się Staszek, który jest zupełnie innym człowiekiem, niż dwójka poprzednich narzeczonych. W tym samym czasie, kiedy życie miłosne Klary ponownie zostaje wywrócone do góry nogami, odnajduje się zaginiony pradziadek...

Ta książka to istny rollercoaster emocji. Okazuje się, że życie głównej bohaterki w żadnej chwili nie zwalnia i pędzi do przodu. Niespodziewanie pojawiają się sytuacje, których nie planowała, a będą miały odzwierciedlenie w jej dalszym istnieniu.


Ważne znaczenie ma tutaj również sytuacja związana z odnalezieniem po kilkudziesięciu latach pradziadka. Na jaw wychodzą wydarzenia z przeszłości, które doprowadziły do obecnego stanu. Jednocześnie pojawia się nieograniczona rodzicielska miłość i przemiana, która dotknie każdego.

Przyznam szczerze, że nie znałam dwóch poprzednich tomów. W momencie, kiedy otrzymałam tę książkę, postanowiłam zaryzykować i zabrać się za jej lekturę. Od początku pokochałam bohaterów i bardzo zżyłam się z nimi. Mimo, iż znam zakończenie tej trylogii, z wielką chęcią sięgnę po dwa pierwsze tomy, aby jeszcze lepiej poznać codzienność bohaterów.

Moja ocena: 8/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Filia.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger