"Sadie" - Courtney Summers

Wydawnictwo: We Need YA
Data wydania: 16 października 2019 roku
Liczba stron: 321


W momencie, kiedy Sadie dowiaduje się, że jej młodsza siostra nie żyje, dziewiętnastolatka postanawia wymierzyć sprawiedliwość. Nic nikomu nie mówiąc, nagle znika i ma cel, aby odnaleźć pewnego mężczyznę.  Na drodze bohaterki pojawiają się jednak pewne przeciwności i musi stawić czoła wielu problemom. Czy uda jej się osiągnąć to, co zaplanowała? 

Na początku wciągnęłam się w akcję tak, że nie chciałam odkładać książki. Niestety z czasem według mnie, fabuła spowolniła swoje tempo i brakowało mi dreszczyku emocji. Historię jednocześnie poznawaliśmy z dwóch punktów widzenia i zabiegiem było, abyśmy mogli stopniowo zacząć łączyć pewne fakty. Jak dla mnie, wzmianki West'a McCray'a niewiele dawały i nie były czymś ważnym. 


"Sadie" to książka, która obrazuje siłę siostrzanego uczucia, a także próbę walki o wymierzenie sprawiedliwości. Sadie przedstawia typ nastolatki, która ma cel i za wszelką cenę pragnie go zrealizować. Uważam, że ta pozycja zdecydowanie lepszy odbiór znajdzie u fanów literatury młodzieżowej, niż u kogoś, kto nastawi się na thriller zapierający dech w piersi. 

Moja ocena: 6,5/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu We Need YA.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger