"Jak uspokoić swoje myśli" - Sarah Knight

Wydawnictwo: Muza
Data wydania: 11 marca 2020 roku
Liczba stron: 304


Jako osoba, której drugie imię to "stres" nie mogłam przejść obojętnie obok tego najnowszego poradnika. Byłam nastawiona na ciekawe rady i wskazówki, jak ograniczyć zbędne martwienie się w imię spokoju. Czy otrzymałam to, na co liczyłam? 

Miałam już okazję zapoznać się z dwoma poradnikami Sarah Knight. Stwierdziłam, że do trzech razy sztuka i dam Autorce ponownie szanse. Niestety i tym razem nie wyniosłam z lektury żadnej cennej rady. Uważam, że ponownie przedstawione rady nie zostały potraktowane w pełni poważnie. 

"Jak uspokoić swoje myśli" powstała na podstawie własnych doświadczeń Pani Knight. Stara się ona podzielić z czytelnikami sposobami na łagodzenie napięcia i przedstawić sposoby dzięki którym, nasze myśli zostaną czymś zajęte. 


Uważam, że dla osób, które bardzo mocno stresują się i żyją w ciągłym napięciu, ta książka nie będzie dobrą pomocą. Autorka słynie ze specyficznego poczucia humoru i charakteru, który dla niektórych może okazać się bliski "olewaniu". 

Moja ocena: 5,5/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Muza.
Copyright © Zaczytana Ania , Blogger