"Dałeś mi siłę" - Karolina Wilczyńska

 Wydawnictwo: Czwarta Strona

Data wydania: 23 marca 2021 roku

Liczba stron: 336 


Seria "Ja, Kobieta" to książki, które stworzyło samo życie. Każda z nas ma możliwość stać się bohaterką historii - wystarczy tylko skontaktować się z Karoliną Wilczyńską. 


W drugim tomie poznajemy losy Joanny. Jest to dojrzała kobieta, której los nie oszczędził. Zdradza nam jak choroba odcisnęła się na jej życiu. Wiele przeszła i jednocześnie uświadamia nam, ile warte jest nasze istnienie. Od bohaterki bije pozytywna energia, a ona sama wie, że nie należy poddawać się. Uważa, że dla każdego zawsze wyjdzie słońce. 

"Dałeś mi siłę" zdecydowanie mną poruszyło. Został przedstawiony tutaj wątek choroby nowotworowej i jego odbicie na sile rodzinnych relacji. Przyznam szczerze, że ciężko zebrać mi myśli, aby w skrócie przedstawić Wam moc przesłania, które zostało tutaj zawarte. 


Tym razem powiem tylko krótko - proszę, sięgnijcie po tę książkę. Da Wam ona solidnego kopa i otworzy oczy na to, co już posiadamy, a często nie doceniamy. Dbajcie o siebie, badajcie się, ale także doceniajcie rodzinę i najbliższych. Na koniec dodam jeszcze, że to właśnie historia Joanny i pióro Autorki dokonały tego, że zarejestrowałam się jako dawca szpiku. Ta historia zostanie ze mną na długo i wrócę do niej nie raz. 


Moja ocena: 10/10


Za egzemplarz dziękuję bardzo

Wydawnictwu Czwarta Strona. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger