"Otwórz się na miłość" - Natalia Sońska

 Wydawnictwo: Czwarta Strona

Data wydania: 28 października 2020 roku

Liczba stron: 352


Trzydziestoletnia Ania lubi żyć w swoim małym świecie. Uwielbia pracę, którą może wykonywać zdalnie i ceni sobie rozmowy z przyjaciółką. Pewnego dnia okazuje się, że dostaje awans, jednak musi od tego momentu chodzić stacjonarnie do pracy. Tam czeka na nią wiele wyzwań, ale również szef, który "ma na nią oko". 


Zdradzę Wam, że postać Ani była mi bardzo bliska. Ja również jak główna bohaterka jestem introwertykiem. Zdecydowanie wolę zostać w domu, niż iść na jakąkolwiek imprezę. W stu procentach rozumiałam jej zachowanie i trudności w nawiązywaniu nowych znajomości. 


W książce został poruszony wątek prześladowania w pracy i niewłaściwego traktowania. Cicha myszka była w stanie przyjąć całe zło otaczającego ją świata i nie potrafiła przeciwstawić się temu, co ją spotykało. Wraz z tym problemem została przedstawiona siła przyjaźni. Ula była w stanie zrobić dla Anny wszystko i zawsze stawała za nią całym ciałem. Czy kobietom uda się pokonać kłody rzucone przez los? 


"Otwórz się na miłość" to idealna książka na zimowe wieczory. Natalia Sońska otula czytelnika ciepłem wykreowanej historii. 


Moja ocena: 9/10


Za egzemplarz dziękuję bardzo

Wydawnictwu Czwarta Strona.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger