"Zawsze możesz na mnie liczyć" - Natalia Sońska

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 11 marca 2020 roku
Liczba stron: 317


Życie Jagody nareszcie uspokoiło się. Kobieta powoli wychodzi z firmowych niepowodzeń, a także cieszy się swoim związkiem. Jest przekonana o tym, że od teraz wszystko będzie już dobrze. Okazuje się jednak, że Tomasz skrywa pewną tajemnicę, o której Jagoda dowiaduje się przez przypadek. Czy zagrozi to temu związkowi? Dlaczego bohaterka nie może zaznać chwili spokoju?

Uwielbiam książki z serii "Jagodowa miłość". Natalia Sońska od pierwszego tomu wykreowała słodki świat, który zaprasza do swojego wnętrza. Wraz z bohaterami stajemy na życiowych zakrętach, a także musimy poradzić sobie w sytuacjach, które niespodziewanie zaglądają do ich życia. 


Przyznam szczerze, że w pewnym momencie było mi żal głównej bohaterki. Co książka, to do listy jej nieszczęść dołączało zakończenie związku. Miałam wrażenie, że częściowo dostała przydomek takiej czarnej owcy, która ma z góry zaplanowany scenariusz. O tym, czy i tym razem Jagoda nie zazna stuprocentowego szczęścia, musicie już przekonać się sami. 

"Zawsze możesz na mnie liczyć", to książka o zaufaniu i mówieniu prawdy. Autorka uświadamia nam, że nie należy ukrywać istotnych spraw, ponieważ mogą one wyrządzić wiele zła. Lepiej otworzyć się przed osobami na których nad zależy, niż ukrywać prawdę, jednocześnie licząc na cud zapomnienia.

Moja ocena: 8/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Czwarta Strona. 


Copyright © Zaczytana Ania , Blogger