"Geekerella" - Ashley Poston

Wydawnictwo: We Need YA
Data wydania: 31 października 2018 roku
Liczba stron: 350


Elle to nastolatka, która ma obsesję na punkcie serialu science fiction - Starfield. Dziewczyna prowadzi bloga, na którym dzieli się swoimi przemyśleniami na temat wyemitowanych odcinków, a nawet zachowań poszczególnych aktorów. Bohaterka dodatkowo nie ma lekkiego życia, ponieważ jej macocha ze swoimi córkami uprzykrza  Elle życie. Pewnego razu jej monotonna rzeczywistość zmienia się, kiedy zaczyna wymieniać SMS-y z tajemniczym chłopakiem, a po czasie wyrusza na cosplay, aby spełnić swoje marzenie. Nie zdaje sobie nawet sprawy, jak te dwa wydarzenia wpłyną na jej przyszłość...

Główna bohaterka straciła ojca i została sama z macochą, a także przyrodnimi siostrami. Dziewczyna nie żyje z nimi w dobrych relacjach i jedyną odskocznią od szarej rzeczywistości jest dla mnie praca w food trucku. Zaprzyjaźnia się tam ze swoją współpracownicą, która pomaga jej wybrać się na festiwal, który stworzył jej tata.


Długo nie sięgałam po żadną młodzieżówkę i "Geekerella" była strzałem w dziesiątkę! Autorka świetnie wykreowała historię współczesnego Kopciuszka. Z przyjemnością przeniosłam się do młodzieńczego świata i poznałam ich problemy. Byłam świadkiem pierwszych zauroczeń, wyrażania swojego zdania, a także prób radzenia sobie z przeciwnościami losu.

Serdecznie polecam Wam tę pozycję. Książka pozwala na poznanie kulisów sławy, a także porównanie ich z życiem przeciętnego człowieka. Myślę, że będzie to świetna pozycja dla nastolatków, ale również starsze osoby po lekturze przeniosą się myślami do przeszłości i powspominają czasy bycia fangirl.

Moja ocena: 8/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu We Need YA. 
Copyright © Zaczytana Ania , Blogger