"Krok trzeci" - Bartosz Szczygielski

Wydawnictwo: W.A.B.
Data wydania: 29 stycznia 2020 roku
Liczba stron: 400


Magda uważa, że jej życie jest odpowiednie. Wiedzie spokojne życie z mężem i prowadzi gabinet psychoterapeutyczny, w którym niesie pomoc innym. Okazuje się, że pewnego dnia w jej mieszkaniu dochodzi do niekontrolowanego czynu, po którym znika jej mąż. Kobieta nie rozumie wydarzeń, które od tego momentu pojawiają się na jej drodze. Codziennie musi mierzyć się z niewiadomymi, a jednocześnie pragnie odnaleźć ukochanego...

Bardzo ciekawie została wykreowana postać Magdy. Interesowała mnie od początku i zastanawiałam się dokąd poprowadzi jej zachowanie. Jednocześnie nie wiedziałam, czy to wszystko dzieje się naprawdę w jej życiu, czy jest to tylko wytworem jej wyobraźni. Świetny zabieg, który wprowadza czytelnika w niewiadomą i nie pozwala na przewidzenie dalszych wydarzeń.


"Krok trzeci", to książka, która trzyma w napięciu. Podczas lektury przemawiało przeze mnie wiele emocji. Jednocześnie podejrzewałam, co może mieć powiązanie z danym wątkiem, ale także nic nie było jasne i oczywiste. Zdecydowanie został tutaj świetnie dopracowany aspekt psychologiczny. 

Jeżeli szukacie thrillera psychologicznego, który będzie trzymał Was w napięciu, to koniecznie sięgnijcie po "Krok trzeci". Dawka emocji i niewiadomych gwarantowana. 


Moja ocena: 8/10


Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu W.A.B.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger