"Kraina Zeszłorocznych Choinek" - Joanna Szarańska

Wydawnictwo: Czwarta Strona

Data wydania: 28 października 2020 roku

Liczba stron: 432 


Pan Józef otwiera sklep z ozdobami świątecznymi. Starszy mężczyzna wiele przeszedł, a w jego poczynaniach nie znajduje wsparcia. Dodatkowo figla postanawia spłatać mu dwójka dzieciaków. Bożonarodzeniowy okres sprzyja jednak wielu zmianom. Antek poprawia swoje zachowanie i przywołuje nostalgiczne wspomnienia o dziadku...


Jak dla mnie była to dotychczas najlepsza książka świąteczna wydana w 2020 roku, którą miałam okazję przeczytać. Przeniosłam się do cudownego świata i ciężko było rozstać mi się z powieścią. Sklep Józefa był cudownym miejscem, które jednocześnie przemawiało magią i prawdziwym życiem. 


Autorka cudownie wykreowała świąteczny klimat. Od tej książki ciepło biło z każdej strony. Niezwykle przyjemnie czytało mi się tę historię. Jednocześnie chciałam dowiedzieć się, co dalej będzie słychać u bohaterów, a z drugiej strony nie chciałam kończyć lektury. 


Serdecznie polecam Wam "Krainę Zeszłorocznych Choinek". Joanna Szarańska wprowadzi klimat świąt w Wasze cztery ściany. Dodatkowo Pan Józef jest postacią, która skłania do zwolnienia biegu i refleksji nad własnym życiem. Rewelacyjne połączenie. 


Moja ocena: 10/10


Za egzemplarz dziękuję bardzo

Wydawnictwu Czwarta Strona. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger