"Teściowe w tarapatach" - Alek Rogiziński

 Wydawnictwo: W.A.B.

Data wydania: 25 listopada 2020 roku

Liczba stron: 336


Kazimiera i Maja wybierają się w podróż w Świętokrzyskie. Okazuje się jednak, że Kazimiera planuje zwiedzić miejsca kultu religijnego, a Maja marzy o chwilach w SPA. Kobiety nie spodziewały się jednak, że ich podróż przyjmie jeszcze inny tor wydarzeń i znajdą się w kłopotach. Jak poradzą sobie te dwie Panie? Czy uda im się połączyć siły i dwa odmienne charaktery, aby pokonać czyhające na nich zło? 


Uwielbiam tę serię i poczucie Alka Rogozińskiego! Płakałam ze śmiechu już od pierwszych stron! Pierwsza część bardzo mi się podobała i tutaj również nie zawiodłam się. Styl został również podtrzymany na wysokim poziomie. 


Jest to komedia kryminalna jakich mało. Idealna pozycja na długie zimowe wieczory. A jeżeli nie macie jeszcze prezentu dla Mamy Waszego Ukochanego, to wiecie co warto wrzucić pod choinkę. :) 


Serdecznie polecam Wam tę książkę. Mimo, iż jest to druga część serii, to uważam, że na spokojnie możecie sięgnąć po nią bez znajomości "Teściowe muszą zniknąć". Jestem przekonana, że podczas lektury uśmiech sam pojawi się na Waszych ustach i będziecie się zacnie bawić.


Moja ocena: 8/10


Za egzemplarz dziękuję bardzo

Wydawnictwu W.A.B.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger