"Te wiedźmy nie płoną" - Isabel Sterling

Wydawnictwo: We Need YA
Data wydania: 11 marca 2020 roku
Liczba stron: 352


Hannah to młoda czarownica, która swój dar musi utrzymywać w tajemnicy. Nastolatka na swojej drodze zaczyna spotykać wiele przeciwności, które mogą przyczynić się do tego, że magia zostanie jej odebrana. Dodatkowo dziewczyna musi poradzić sobie z emocjami po rozstaniu z ukochaną, a w Salem jest podejrzenie, że pojawiła się Krwawa Czarownica. 

W książce został poruszony popularny w ostatnich czasach wątek LGBT. Jesteśmy świadkami wydarzeń, w których bohaterki brały udział i tego, jak musiały odnaleźć się w nowej rzeczywistości.


Niestety nie mogłam wczuć się w akcję. Liczyłam na super historię, gdzie czarownice będą ogrywały pierwsze skrzypce. Jednocześnie chciałam chyba wrócić do dawnych czasów i poznać nowe odwzorowanie słynnej Sabriny. Może postawiłam za wysoko poprzeczkę? 

"Te wiedźmy nie płoną", to książka, która niestety do mnie nie przemówiła. Przyznam szczerze, że cieszę się, iż była to w miarę krótka historia. Bohaterowie nie wnieśli nic do mojego życia, a historia także nie miała dla mnie żadnej lekcji. 

Moja ocena: 5/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu We Need YA. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger