"Too Late" - Colleen Hoover

Wydawnictwo: Otwarte
Data wydania: 17 lipca 2019 roku
Liczba stron: 408


Sloan nie miała łatwego życia. Codzienne problemy przyczyniły się do tego, że dziewczyna podejmowała wiele pochopnych decyzji i niekiedy wybierała nieodpowiednie ścieżki. Jako bezbronna kobieta zamieszkała z Asą, który miał jej wiele do zaoferowania. Z czasem okazało się, że człowiek ten ma okropny charakter i wiele tajemnic. Sloan nie mogła go jednak zostawić i musiała podporządkować się jego zachowaniu. Niespodziewanie na zajęciach poznaje Cartera, który z czasem rozpoczyna współpracę z Asą. Czy nowy mężczyzna zawiruje życiem dziewczyny? Jakie kroki podejmie? Czy okaże się, że dane komuś obietnice można złamać?

Och, Hoover! Ta kobieta nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać. Przyznam szczerze, że obawiałam się trochę tego, iż powieść została zaliczona do literatury erotycznej. Jestem jednak zachwycona, ponieważ sceny seksu nie wylewały się z każdej strony, a działa się tutaj świetna akcja. Fabuła niezwykle mnie wciągnęła i nawet zarwałam dla niej noc - co zdarza mi się bardzo rzadko.


Podziwiam postać Sloan i to, że była w stanie poświęcić swoje życie, po to, aby zapewnić lepszą codzienność bratu. Nie zważała na konsekwencje, tylko zaciskała pięści i szła z uporem do przodu. Od początku irytowało mnie natomiast zachowanie Asy. Gdybym mogła, to poszłabym i skopała mu tyłek! Nie było osoby wobec której zachowałby się fair. 

Serdecznie polecam Wam lekturę "Too Late". Jest to zarazem niezwykła i okrutna opowieść o przywiązaniu i tym, że nasze zachowanie po części budują rodzice i wydarzenia z przeszłości. Colleen Hoover nie owija w bawełnę i przedstawia okrucieństwo życia, a słodycz zostawia na później.

Moja ocena: 9/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Otwartemu. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger