"Kroniki Jaaru. Tajemne imię" - Adam Faber

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 3 października 2018 roku
Liczba stron: 550



Zapraszam Was ponownie do świata ludzi połączonego jednocześnie ze światem ferów. Tym razem akcja nabiera tempa, ponieważ fery szykują się do poważnej bitwy. W Londynie również nie ma spokoju, ponieważ w sklepie Pani Hallander pojawia się tajemniczy Kaspar, który próbuje odnaleźć się w nowym miejscu. Wiele nowości czeka również na Mel, która będzie musiała zmierzyć się z nowymi wyzwaniami i udowodnić swoją siłę.

Zapewne wiecie, że rzadko kiedy sięgam po literaturę z domieszką fantastyki. Adam Faber skradł jednak moje sercu już pierwszym tomem "Kronik Jaaru" i przepadłam. Z wielkim wytchnieniem śledzę losy bohaterów i to, jak zmienia się ich codzienność.

W tej części Autor zabiera nas do mrocznej krainy. W zapomnienie odchodzi cudowna wizja Jaaru i przepełniająca go magia. Tym razem akcję otacza czerń i smutek połączony ze złem. Młodszy czytelnik mógłby się tutaj nie odnaleźć.

Nie sądziłam, że "Kroniki Jaaru" tak bardzo mnie wciągną. Jestem zachwycona tym, jak została stworzona fabuła oraz, że przekonuje do siebie czytelnika, który woli inny gatunek. "Tajemne imię" to zdecydowanie must-have dla każdego, kto miał już okazję wybrać się do Jaaru.

Moja ocena: 7/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Czwarta Strona. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger