"Pierwsza zagadka. Nasze życie przed przyjściem na świat" - Katharina Vestre

Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Data wydania: 14 maja 2019 roku
Liczba stron: 200


Zastanawialiście się, kiedyś jak komórka po komórce powstało nasze ciało? Skąd ucho wiedziało, że ma wykształcić się dokładnie w tym miejscu? A może tak naprawdę płód ma tę część ciała, na początku zupełnie gdzieś indziej?

"Pierwsza zagadka. Nasze życie przed przyjściem na świat", to świetny zbiór wiedzy i ciekawostek. Bardzo podobało mi się, że wszystkie słowa były kierowane bezpośrednio do czytelnika i wyglądało to, jak bezpośredni opis naszej egzystencji. Autorka w przystępny sposób przedstawiła drogę poszczególnych komórek oraz ich rozwój. 


Nie ukrywam, ale na biologii jakoś nieszczególnie interesowała mnie ta czysto teoretyczna wiedza o tym, jak rozwija się płód. "Pierwsza zagadka" zrobiła na mnie przyjemne wrażenie i zakorzeniła ziarenko ciekawości. Uważam, że właśnie w taki przyjemny sposób powinna być przedstawiana wiedza. 

Myślę, że książka znajdzie świetny odbiór u uczniów, którzy niekoniecznie chcą uczyć się czystej teorii, a poznać pewną dziewięciomiesięczną historię. Jak dla mnie, jest to również "must have" dla kobiet w ciąży. Drogie Panie, dzięki tej pozycji dowiecie się, co aktualnie wykształca się u Waszego dziecka, jakie bodźce na niego reagują, a także czy już przypomina tego uroczego noworodka, który niedługo skradnie Wasze serca.

Moja ocena: 7/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Zysk i S-ka.


Copyright © Zaczytana Ania , Blogger