"Nagranie" - Małgorzata Falkowska

Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 15 maja 2019 roku
Liczba stron: 304


Na toruńskim bulwarze niespodziewanie giną mężczyźni około dwudziestego roku życia. W śledztwo zostaje zaangażowany komisarz Maciej Gorczyński, który współpracuje z jasnowidz Sylwią Trojanowską. Okazuje się, że wszystkie porwania nie są przypadkowe i wiąże je pewien wspólny motyw. Pytanie jest tylko takie, czy toruńskiej policji uda się na czas znaleźć przestępcę i zapobiec fali zniknięć? Jaki jest motyw tych porwań, a także schemat wybierania ofiar?

Chyba już dobrze wiece, że uwielbiam twórczość Małgorzaty Falkowskiej? Jestem za promowaniem twórczości naszych polskich autorów, a tutaj w Toruniu, na sąsiednim osiedlu, trafiła się kobieta, która tworzy niesamowite historie. Tym razem powiedzieliśmy stop romansom i dostaliśmy kryminał. Autorka pozytywnie mnie zaskoczyła i udowodniła, że w swoje dzieła bardzo angażuje się i wkłada całe serce.


Powiem Wam, że świetnie jest śledzić losy bohaterów i wiedzieć dokładnie, gdzie rozgrywa się dana akcja. Podobało mi się, jak zostało stworzone napięcie i próba nakierowania na podejrzaną osobę. Oczywiście nie zabrakło tutaj również, pięknej życiowej lekcji. Śledząc życie Macieja, dowiedzieliśmy się jak wygląda codzienność z osobą chorą na raka, a także jakie emocje targają domownikami. 

Każdego dnia na świecie giną ludzie. Niestety przykrą prawdą jest to, że często ślad po nich znika. Niekiedy kobiety porywane są do pracy jako prostytutki, jednak bardzo często ludzie "idą również na handel". Ludzkie narządy, to jedna z najcenniejszych rzeczy i inni są w stanie zrobić dla pieniędzy wiele, a nawet pozbawić innych życia. Osobiście posiadam kartę dawcy i chcę, aby po mojej śmierci, ktoś mógł żyć i korzystać z tego, co było we mnie zdrowe. Mnie już tutaj nie będzie, ale mam nadzieję, że między innymi moje serce kogoś uratuje. Zapewne moi bliscy będą płakać za mną, a inna rodzina wyleje łzy radości, ponieważ ktoś zyska nowy start i nadzieję. 

Znacie Toruń? A może chcielibyście dopiero odwiedzić to miasto? Małgorzata Falkowska spełnia Wasze życzenia i zabiera Was w podróż do kujawsko-pomorskiego. Wraz z Sylwią Trojanowską i Maciejem Gorczyńskim wyruszycie na poszukiwanie zaginionych osób, dowiecie się więcej o naszym regionie, a także przejdziecie próbę emocji i radzenia sobie z rodzinnymi problemami. 

Moja ocena: 7,5/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Kobiecemu. 


Copyright © Zaczytana Ania , Blogger