"Ogród Zuzanny. Warto walczyć o tę miłość" - Jagna Kaczanowska, Justyna Bednarek

Wydawnictwo: W.A.B.
Data wydania: 24 kwietnia 2019 roku
Liczba stron: 368


Trzecia część z serii "Ogród Zuzanny" w dużej mierze została poświęcona Kazi Leszczyńskiej. W małżeństwie tej kobiety pojawił się ostatnio kryzys i małżonkowie oddalili się od siebie. Trójka córek na wychowaniu również nie pozwala kobiecie na chwilę odpoczynku. Dodatkowo w jej otoczeniu pojawia się stara miłość Ludwika, co jest dla Kazi wielkim smutkiem.


Bardzo polubiłam historię wykreowaną przez Panią Justynę i Panią Jagnę. Wciągnęłam się do świata mieszkańców Kurzej Stopki i Starej Leśnej. Z wielkim zapałem śledziłam losy każdej z postaci i kibicowałam, aby żyło im się jak w bajce. W tej części niestety chmury przysłoniły słońce i pojawił się mrok. Smutek było można dostrzec na każdym kroku i w każdej rodzinie. Bohaterowie jednak w piękny sposób udowodnili, że nigdy nie należy się poddawać, ponieważ siła walki jest najważniejsza. To tylko od nas zależy, czy bezproblemowo wyjdziemy z dołka i ponownie będziemy z uśmiechem na twarzy zdobywać szczyty.


Mimo zła w "Ogrodzie Zuzanny" nie zabrakło humoru. Spotykamy tutaj niezawodną rodzinkę Pana Kozaka wraz z jego zwierzątkami. Dziewczynki już są na tyle duże, że muszą wszystko wiedzieć, a także komponują urocze dialogi. Oczywiście na uznanie zasługuje również Pani Cecylia, która jest w stanie każdego obdarzyć miłością. Na odległość bije od niej ciepło, a także każdy może skorzystać z dobrego słowa.


Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji wybrać się w odwiedziny do Starej Leśnej, to serdecznie polecam Wam tę serię. Ta historia jest magiczna, wiele uczy, a także uświadamia, że życie jest piękne i należy korzystać z tego, co los stawia na naszej drodze.

Moja ocena: 7/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu W.A.B.
Copyright © Zaczytana Ania , Blogger