"Smakoterapia 3 Spiżarnia" - Iwona Zasuwa

Wydawnictwo: Edipresse
Data wydania: 7 maja 2019 roku
Liczba stron: 356


Nie wierzę w bezglutenową modę, więc niechętnie sięgam po przepisy, które od razu biją stwierdzeniem "bez glutenu!". Zapragnęłam jednak zobaczyć, co Pani Iwona postanowiła przekazać swoim czytelnikom i takim sposobem w moje ręce wpadła "Smakoteriapia 3 Spiżarnia".

Jestem zaskoczona przepisami, które znalazły się w tej książce. Przetwory nie zawierają w sobie cukru, a mimo to zapowiadają się smacznie. Autorka nie skłania nas do używania produktów, które są tylko modne, a kosztują krocie, tylko czerpie dobytek z produktów, które sami możemy wyhodować.


Przepisy zawarte w tej pozycji zostały precyzyjnie przygotowane i zawierają wszelkie porady. Idealnie sprawdzą się w kuchni u doświadczonej osoby, a także u kuchennego nowicjusza. Smaku dodają również estetyczne zdjęcia, które prezentują dane przetwory.

Osobiście zaraz po lekturze naszła mnie chęć na zaopatrzenie własnej spiżarni. Jest jednak mały problem... Nie mam spiżarni, ani miejsca, w którym mogłabym przechowywać słoiki. Nic jednak straconego! Po dojedzeniu weselnego menu i znalezieniu się we własnych czterech ścianach, zabieram się za prawdziwe kuchenne rewolucje.

Moja ocena: 8/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Edipresse.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger