"Dieta Clear Skin. Skóra bez trądziku w sześć tygodni" - Nina i Randa Nelson

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 11 lutego 2019 roku
Liczba stron: 384


Trądzik, to zmora wielu ludzi w młodym wieku. Pojawi się on w okresie dojrzewania i towarzyszy nam przez kilka lat. Osobiście należę do osób, które największy problem mają już za sobą, jednak od czasu do czasu niechciana krosta zanieczyści moją twarz. Łapię się wszystkich sposób, aby jak najszybciej pozbyć się tego zaskórnika, więc z wielką chęcią sięgnęłam po tę pozycję. 

"Dieta Clear Skin" to książka, która jest głównie skierowana do osób, którym trądzik spędza sen z powiek. Jeżeli Wasza twarz w całości pokryta jest krostami, a stosowane przez Was preparaty nie pomagają, to może warto zmienić styl odżywiania? Youtuberki w swoim poradniku zgromadziły spis potraw, które pomogły im pozbyć się problemu. W swojej książce dzielą się radami, które miały u nich zastosowanie, a także załączają konsultacje lekarza. 


Niestety osobiście nie jestem przekonana do większości sugestii zawartych w tej publikacji. Nie przemawia do mnie przejście tylko i wyłącznie na dietę wegańską i odstawienie cennych składników pokarmowych. Rozumiem, że nie powinniśmy opychać się jedzeniem, które w większości zawiera w sobie tłuszcz, jednak nie jestem za totalnym wykluczeniem go z jadłospisu. 

Mój zachwyt zdobył natomiast żel dołączony do promocji książki. Stosuję go od miesiąca i na mojej twarzy nie pojawiła się przez ten czas żadna niechciana krosta. Ba! Nawet w monecie, kiedy były przede mną gorsze kobiece dni, moja twarz była czysta. Ważnym dla mnie aspektem jest również to, że ten żel micelarny nie podrażnia mi oczu. W większości prawie każdy preparat wywołuje u mnie łzawienie i pieczenie, ten jednak jest rewelacyjny. To cudo zawitało w mojej kosmetyczce i myślę, że będzie wracało ponownie w postaci pełnej buteleczki. 

Moja ocena: 5,5/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Znak.
Copyright © Zaczytana Ania , Blogger