"Na krawędzi" - A.F. Brady

Wydawnictwo: Muza
Data wydania: 17 października 2018 roku
Liczba stron: 480


Samantha James, to psychoterapeutka, która wypracowała sobie dobrą opinię i często dostaje pod swoją opiekę specyficznych pacjentów. Aktualnie kobieta musi zaopiekować się Richardem, który większość swojego życia spędził w więzieniu i nie chce z nikim rozmawiać o swoim życiu. Sam za wszelką cenę stara się znaleźć język z pacjentem i przyczynić się do tego, aby nareszcie przekazał kilka informacji o swoim życiu. Czy mimo prób uda jej się zrealizować zamierzony cel? Czy pojawią się jakieś konsekwencje, wynikające z pracy tej dwójki? Czy kobieta, która ma problemy w życiu osobistym jest dobrym rozwiązaniem do pracy na stanowisku psychoterapeutki?

Irytowała mnie postawa Sam. Rozumiem, że zabieg jej specyficznego zachowania był specjalny, jednak nie pasowała mi zupełnie na to miejsce. Momentami jej postać idealnie nadawała się na miejsce pacjenta. Dodatkowo życie prywatne bohaterki również zostało przedstawione w niezbyt kolorowych barwach, co odzwierciedlało się na jej zachowaniu.


Przyznam szczerze, że nie mogłam wczuć się w akcję tej książki. Czytałam ją, ale przez większość czasu historia była dla mnie strasznie monotonna. Niby coś się działo, a ja jednak tego nie zauważałam. Zdecydowanie tym razem nie otrzymacie ode mnie polecenia tej książki, ani nie usłyszycie za wiele na jej temat. Jeżeli Wy mieliście okazję poznać historię Sam, to chętnie dowiem się jak wyglądały Wasze wrażenia.

Moja ocena: 4/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Muza.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger