"Pokusy Clarissy" - Jack Lauriger

Wydawnictwo: Lira
Data wydania: 10 października 2018 roku
Liczba stron: 304

Witajcie ponownie w świecie Clarissy. Po krótkiej przerwie wracamy do Wrocławia i śledzimy dalsze zmagania bohaterki. Kobieta przyzwyczaiła się do życia w nowym miejscu i z wielką radością chłonie wszelkie nowości kraju. Nadal wiele uczy się na temat swojego ciała i postanawia wcielić w życie swoje fantazje. Jest to wielkim zaskoczeniem dla jej męża, ponieważ nie sądził, że delegacja żony zbliży ich ponownie do siebie i zaowocuje nowością w sypialni. 

Tym razem ocenę zacznijmy od opisu, który jest według mnie mylny. Dowiadujemy się, że w życiu Clarissy pojawia się tajemniczy mężczyzna, jednak kobieta ma okazję zobaczyć go na własne oczy tylko raz - i to pod koniec książki. Przez całą fabułę są o nim tylko wzmianki i domysły na temat jego charakteru. Dużą rolę w powieści ponownie odgrywa Anna, która zawirowała życiem Angielki. Obserwujemy upodobnienie się koleżanek do siebie i wzajemne poczynania.


Przez tę książkę ponownie w większości przemawia seks. Po raz kolejny mamy żeńskie relacje i próbowanie czegoś nowego, a także sytuacje, które ja potraktowałabym jako zdrady, mimo iż bohaterki nie widziały w tym nic złego. Podobno zamysłem tej książki, było przedstawienie polskich zachowań - ale czy wyszło to w ostateczności? Mnie po takiej lekturze raczej nie zachęciłoby nic do wizyty, a tylko przekonało w nastawieniu, że należy wstrzymać się z podróżą.

Cieszę się, że historię Clarissy czyta się tak szybko. Rzadko kiedy mam takie uczucia, że jednocześnie fabuła mnie odraża, ale chcę poznać jej dalsze poczynania. W tym przypadku również nie jestem za tym, aby polecać Wam tę pozycję, jednak jeżeli wyjdzie kolejna część, sięgnę po nią. Czysta ciekawość przeze mnie przemawia oraz chcę dać Autorowi jeszcze raz szansę.



Moja ocena: 4,5/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Lira.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger