"Lato w Pensjonacie pod Bukami" - zbiór opowiadań

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 15 maja 2019 roku
Liczba stron: 520


Pani Róża od lat marzyła o własnej posiadłości w Bieszczadach. Na starość udało jej się zrealizować zamierzony cel i tak powstał "Pensjonat pod Bukami". To właśnie w tym miejscu spotykają się przypadkowi ludzie i na nowo budują swoją historię. W tym urokliwym zakątku spotykamy zakochane osoby, a także takie, które muszą wyjaśnić sobie wiele w swoim życiu.

"Lato w Pensjonacie pod Bukami"  to zbiór opowiadań, w którym Autorki świetnie skomponowały cały styl i główny wątek. Powieść nadała pięknego letniego klimatu i rozpaliła ogień w moim sercu. Jestem wielką fanką gór i marzy mi się podróż w Bieszczady. To dzięki tej historii, jeszcze mocniej zmotywowałam się do tego, aby cel w końcu zrealizować.


Każda z zapisanych tu historii ma życiowe przesłanie i opowiada o problemach codzienności. Prawda jest taka, że jedne opowiadania przypadły mi bardziej, inne mniej. Najważniejsza jest jednak ogólna treść i to, jakie przesłanie niósł ten zbiór opowiadań.

Serdecznie polecam Wam "Lato w Pensjonacie pod Bukami". Dzięki tej pozycji będziecie mogli zatrzymać się na chwilę i zastanowić, dokąd zmierza Wasze życie. Gdzie tak naprawdę chcielibyście spędzać dnie i kogo mieć przy boku? Autorki motywują do wyruszenia w podróż, która ma na celu spełnienie najskrytszych marzeń. Dodatkowo wszystko dzieje się w urokliwym górskim pensjonacie... Czego chcieć więcej?

Moja ocena: 8/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Filia.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger