"Powroty i wspomnienia" - Sylwia Trojanowska

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 17 lipca 2019 roku
Liczba stron: 360


Magda w dalszym ciągu poznaje losy swojej rodziny. Kobieta z wielkim zaciekawieniem słucha opowieści dziadka i czerpie z nich radość. Jednocześnie Ludwik coraz bardziej otwiera przed wnuczką swoje serce i okazuje ile wydarzeń rozegrało się w jego przeszłości.

Jestem zafascynowana bohaterami. Przez trzy tomy Ludwik okazał się człowiekiem, który pod grubą warstwą skrywał cechy dobroci. Mężczyzna na zewnątrz był oziębły, jednak z czasem zmieniamy o nim zdanie i poznajemy prawdę, dlaczego tak zachowuje się. Podziwiałam również Magdę, która wykazała się wielką mądrością i wyrozumiałością. Z wielkim szacunkiem podchodziła do wszelkich rozmów i zwierzeń, i mimo wielu nieprzyjemnych słów, nie zrażała się do dziadka. 


Z ciekawością czekałam na dalsze losy tej dwójki bohaterów i wydarzeń, które zakończą tę trylogię. Polubiłam świat odkrywania rodzinnych tajemnic i wyjawiania prawdy o przeszłości. Pięknie została zaprezentowana tutaj relacja na linii wnuczka - dziadek i nieustannie zbliżający się moment śmierci - dla jednych chcianej, dla innych nie. 


Jeżeli znacie dwie poprzednie książki, to zdecydowanie polecam Wam tę pozycję. Zaspokoi Waszą ciekawość i wyjawi wiele odpowiedzi. Sylwia Trojanowska tworząc losy Ludwika i Magdy, wykonała ogrom pracy i wykreowała cudowną historię. Uwierzcie, że warto przenieść się do tego świata i powoli poznawać tajemnice sprzed lat.

Moja ocena: 7/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Czwarta Strona.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger