"Żniwiarz. Droga dusz" - Paulina Hendel

Wydawnictwo: We Need YA
Data wydania: 2 października 2019 roku
Liczba stron: 496


W tej części pojawia się kilka nowych postaci, czy też demonów. W dalszym ciągu poznajemy słowiański świat i wierzenia ludzi w przeszłości. Czytelnik zapoznaje się z fikcją literacką, ale jednocześnie dowiaduje się rzeczy, które mają odniesienie w życiu realnym.

Przyznam szczerze, że jestem w szoku. Jak zapewne wiecie, nie przepadam za fantastyką w historii, ale Paulina Hendel porwała moje serce od pierwszego tomu i nadal mnie zachwyca. Jestem zauroczona stylem pisarskim tej Autorki i podziwiam Ją za to, że kradnie serce osoby stroniącej od nierealnych wydarzeń.


Oczywiście serdecznie polecam Wam tę część, jak i całą serię. Akcja wciąga do wykreowanego świata i nie pozwala o sobie zapomnieć. Autorka świetnie tworzy napięcie i idealnie dawkuje kolejne informacje.

Moja ocena: 7/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu We Need Ya.  


Copyright © Zaczytana Ania , Blogger