Zaczytany kwiecień i maj


Dzisiaj zapraszam Was na czytelnicze podsumowanie kwietnia i maja. Sama jestem w szoku ilością pozycji, które udało mi się przeczytać.



Kwiecień 2017

1. "Był sobie pies" - W. Bruce Cameron 
Moja ocena: 10/10

2. "Grzech" - Nina Majewska-Brown
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

3. "Magia olewania" - Sarah Knight 
Moja ocena: 6/10

4. "Nigdy nie będę Francuzem (choćbym nie wiem jak się starał)" - Mark Greenside
Moja ocena: 6/10

5. "Czas. Co czyni z nami i co my czynimy z niego" - Rudiger Safranski
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

6. "Ogień, który ich spala" - Brittainy C. Cherry
Moja ocena: 8/10

7. "Chłopak na zastępstwo" - Kasie West
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

8. "Układ" - Elle Kennedy
Moja ocena: 8/10

9. "Czerwone dziewczyny. Legenda rodu Akakuchibów" - Kazuki Sakuraba
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik<

10. "Za zamkniętymi drzwiami" - B.A. Paris
Moja ocena: 10/10

11. "Szczęście. Poradnik dla pesymistów" - Oliver Burkeman
Moja ocena: 6/10

12. "Z klasą, na luzie. Dobre maniery, zdrowy rozsądek i sztuka łamania zasad" - Adam Jarczyński
Moja ocena: 7/10

13. "Co przyniesie wieczność" - Jennifer L. Armentrout
Moja ocena: 7/10

14. "Tysiąc pięter" - Katharine McGee
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

15. "52 kolory życia. Tom I" - Magdalena Kozioł
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik<

16. "Wyśnione miejsca" - Brenna Yavanoff
Moja ocena: 6/10

17. "Autofocus" - Lauren Gibaldi
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

18. "Pocałunek na pożegnanie" - Tasmina Perry
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<


Maj 2017

1. "52 kolory życia. Tom II" - Magdalena Kozioł
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik<

2. "Klątwa przeznaczenia" - Monika Magoska-Suchar, Sylwia Dubielecka
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

3. "Rosjanin to ten, który kocha brzozy" - Olga Grjasnowa
Moja ocena: 6/10

4. "Numer 11" - Jonathan Coe
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

5. "Taka karma czy głupie serce" - Laura Norton
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

6. "Pozorność" - Natalia Nowak-Lewandowska
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

7. "Śpij dobrze" - Nick Littlehales
Moja ocena: uważam, że książkę ocenię dopiero za kilka tygodni
Recenzja >klik<


8. "Franco" - Kim Holden
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

9. "Niemka" - Armando Lucas Correa
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik<

10. "Lokatorka" - JP Delaney
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

11. "Czereśnie zawsze muszą być dwie" - Magdalena Witkiewicz
Moja ocena: 10/10

12. "Caraval. Chłopak, który smakował jak północ" - Stephanie Garber
Moja ocena: 7/10

13. "52 kolory zycia. Tom III" - Magdalena Kozioł
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

14. "Chłopiec na szczycie góry" - John Boyne
Moja ocena: 8/10




Copyright © Zaczytana Ania , Blogger