Zaczytany grudzień


1. "Siedem cudów" - Agata Przybyłek
Moja ocena: 10/10
Recenzja >klik<

2. "Panny Młode. Jesień" - Kathryn Springer, Katie Ganghert, Beth K. Vogt
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik<

3. "Anioł na śniegu" - Joanna Szarańska
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik<

4. "Kobiety nieidealne. Iza" - Magdalena Kawka, Małgorzata Hayles
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

5. "Randka pod jemiołą - Agnieszka Olejnik
Moja ocena: 8,5/10
Recenzja >klik<

6. "Pionki" - Natalia Nowak - Lewandowska
Moja ocena: 8,5/10
Recenzja >klik<

7. "Uwierz w miłość, Calineczko" - Natalia Sońska
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

8. "Mania Skłodowska" - Jakub Skworz
Moja ocena: 10/10
Recenzja >klik<

9. "Atlas szczęścia" - Helen Russell
Moja ocena: 8,5/10
Recenzja >klik<

10. "Okruchy dobra" - Justyna Bednarek, Jagna Kaczanowska
Moja ocena:9/10
Recenzja >klik<

11. "Singielka w Londynie. Stare miłości i nowe rozterki" - Marta Matulewicz
Moja ocena: 8,5/10
Recenzja >klik<

12. "Miłość zimową porą" - Carrie Elks
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

13. "Magia grudniowej nocy" - Gabriela Gargaś
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik<

14. "Pokój kołysanek" - Natasza Socha
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

15. "Morderczyni" - Sarah A. Denzil
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik<

16. "Cudowne Boże Narodzenie i inne świąteczne opowieści" - Louisa May Alcott
Moja ocena: 9,5/10
Recenzja >klik<

17. "O psie, który wrócił do domu" - W. Bruce Cameron
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<




Copyright © Zaczytana Ania , Blogger