Zaczytany październik

1. "O jeden diament za daleko" - Marta Radomska
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik

2. "Córka opiekuna wspomnień" - Kim Edwards
Moja ocena: 6/10
Recenzja >klik< 

3. "Dasz radę, Natasza" - Karolina Wilczyńska
Moja ocena: 6/10
Recenzja >klik< 

4. "Noc, kiedy umarła"- Jenny Blackhurst
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik< 

5. "Kolory zła. Czerwień" - Małgorzata Oliwia Sobczak
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik< 

6. "Przepisy Joli. Złote przeboje" - Jola Caputa
Moja ocena: 10/10
Recenzja >klik< 

7. "Zdrowy dom. Jak w prosty sposób stworzyć bezpieczną przestrzeń, która pozytywnie wpłynie na Twoje zdrowie" - Katarzyna  Dwornik
Moja ocena: 10/10
Recenzja >klik< 

8. "Galopem po szczęście" - Justyna Bednarek, Jagna Kaczanowska
Moja ocena: 6/10
Recenzja >klik< 

9. "Sto dni wdzięczności" - Anna H. Niemczynow
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik< 

10. "Makarony świata" - Beata Pawlikowska
Moja ocena: 10/10
Recenzja >klik< 

11. "Zacznijmy jeszcze raz" - Natalia Sońska
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik< 

12. "Rachunek za szczęście, czyli caffe latte" - Karolina Wilczyńska
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik< 

13. "Dni wypełnione szczęściem" - Malwina Ferenz
Moja ocena: 7,5/10
Recenzja >klik< 

14. "Skąd przyszedł pies?" - Dorota Sumińska 
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik< 

15. "Tysiąc obsesji" - Gabriela Gargaś, Marcel Woźniak
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik< 

16. "Joyce Girl. Pasja i upadek. Literacka opowieść o córce Jamesa Joyce'a" - Annabel Abbs
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik< 

17. "Nie pozwól mu odejść" - Tomasz Kieres
Moja ocena: 8,5/10
Recenzja >klik< 

18. "Silna i szczęśliwa. Rewolucyjny program antyzapalny" - Maria Borelius
Moja ocena: 6,5/10
Recenzja >klik< 

19. "Śnieżna siostra" - Maja Lunde
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik< 

20. "Drogi święty Mikołaju" - Natalia Socha, Magda Mazur
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik< 

21. "PS Kocham Cię na zawsze" - Cecelia Ahern
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik< 

22. "Żniwiarz. Droga dusz" - Paulina Hendel
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik< 

23. "Miłość z widokiem na Śnieżkę" - zbiór opowiadań
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik< 
Copyright © Zaczytana Ania , Blogger