Zaczytany marzec


1. "Zostań ze mną" - K. A. Tucker
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik<

2. "Gra w kłamstwa" - Ruth Ware
Moja ocena: 10/10
Recenzja >klik<

3. "Nie pozwól mu odejść" - Kathryn Croft
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik<

4. "Dziewczynka z atramentu i gwiazd" - Kiran Millwood Hargrave
Moja ocena: 7,5/10
Recenzja >klik<

5. "Prawdy i tajemnice" - Sylwia Trojanowska
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

6. " Najlepsza przyjaciółka" - Izabela M. Krasińska
Moja ocena: 10/10
Recenzja >klik<

7. "Dieta Clear Skin. Skóra bez trądziku w sześć tygodni" - Randa Nelson, Nina Nelson
Moja ocena: 5,5/10
Recenzja >klik<

8. "Zanim mnie znajdą" - Terri Blackstock
Moja ocena: 8,5/10
Recenzja >klik<

9. "Pocieszki" - Katarzyna Grochola
Moja ocena: 8,5/10
Recenzja >klik<

10. "Kobiety nieidealne. Joanna" - Magdalena Kawka, Małgorzata Hayles
Moja ocena: 9,5/10
Recenzja >klik<

11. "Sztuka słyszenia bicia serca" - Jan-Philipp Sendker
Moja ocena: 9,5/10
Recenzja >klik<

12. "Śmierć w blasku fleszy" - Alek Rogoziński
Moja ocena: 6/10
Recenzja >klik<

13. "Owoce miłości" - Karolina Wilczyńska
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik<

14. "Zapach bzu" - Karolina Wilczyńska
Moja ocena: 7,5/10
Recenzja >klik<

15. "Jego banan" - Penelope Bloom
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

16. "Tam, gdzie serce twoje" - Krystyna Mirek
Moja ocena: 10/10
Recenzja >klik<

17. "Mademoissele Oiseau w Argentyni" - Andrea de La Barre de Nanteuil Lovisa Burfitt
Moja ocena: 8,5/10
Recenzja >klik<

18. "Baśnie i opowieści o Bydgoszczy" - E. A. Gwiazdowska
Moja ocena: 8,5/10
Recenzja >klik<

19. "I ty możesz być modelką!" - Dorota Wellmann
Moja ocena: 8,5/10
Recenzja >klik<


Copyright © Zaczytana Ania , Blogger