Zaczytany wrzesień

1. "Na moment przed świtem" - Magdalena Wala
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<


2. "W jego oczach" - Alicja Sinicka
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

3. "Kiedyś się odnajdziemy' - Gabriela Gargaś
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik<

4. "Kwitnące lilie" - Karolina Wilczyńska
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

 5. "Aniela" - Izabela M. Krasińska
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

6. "Jeszcze raz, Nataszo" - Karolina Wilczyńska
Moja ocena:  7/10
Recenzja >klik<

7. "Powroty i wspomnienia" - Sylwia Trojanowska
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

8. "Paleta marzeń. Zgubione szczęście" - Małgorzata Falkowska
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

9. "Białe kłamstwa" - Piotr Borlik
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

10. "Ostatnia noc Olivii" - Christina McDonald
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

11. "Gdzie jesteś, Barnadette?" - Maria Semple
Moja ocena: 5,5/10
Recenzja >klik<

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger