Zaczytany lipiec


1. "W rodzinnej kuchni. Przepisy Joli" - Jola Caputa
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

2. "Kolory pawich piór" - Jojo Moyes
Moja ocena: 6/10
Recenzja >klik<

3. "Kolejna osoba, którą spotkamy w niebie" - Mitch Albom
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

4. "Materiał ludzki" - Piotr Borlik
Moja ocena: 8,5/10
Recenzja >klik<

5. "Sekrety Julii" - Anna Płowiec
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik<

6. "Nigdy cię nie opuszczę" - J. L. Butler
Moja ocena: 6/10
Recenzja >klik<

7. "Save us" - Mona Kasten
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

8. "Grzechu warta" - Agata Przybyłek
Moja ocena: 8,5/10
Recenzja >klik<

9. "Pocztówki" - Agnieszka Lis
Moja ocena: 6/10
Recenzja >klik<

10. "Pięć razy rak, czyli kolekcjoner mimo woli" - Antoni Włodzimierz Piotrowski
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

11. "Przetwory z pomysłem" - Patrycja Machałek
Moja ocena: 9,5/10
Recenzja >klik<

12. "Ile ważą chmury? Oraz inne proste pytania i naukowe odpowiedzi" - David Calle
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

13. "Bad Boy's Girl 5" - Blair Holden
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

14. "Bądź moim marzeniem" - Monika Michalik
Moja ocena: 10/10
Recenzja >klik<

15. "Too Late"- Colleen Hoover
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

16. "Prosty układ" - K.A. Figaro
Moja ocena: /10

17. "Zranione uczucia" - K.A. Figaro
Moja ocena: 6/10
Recenzja >klik<

18. "Smakoterapia 3 Spiżarnia" - Iwona Zasuwa
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik<

19. "Mój świat na talerzu" - Hanna Lis
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

20. "Jedz, śmiej się i walcz!" - Joanna Jędrzejczyk, Jan Paszkowski
Moja ocena: 6/10
Recenzja >klik<


Copyright © Zaczytana Ania , Blogger