"Przetwory z pomysłem" - Patrycja Machałek

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 3 lipca 2019 roku
Liczba stron: 240


Starzeję się! Zaczynam hodować warzywa na balkonie, a także planuję zacząć robić przetwory. Kto by pomyślał, skoro jeszcze rok temu stroniłam od wszelkiej roślinności i zapierałam się rękoma i nogami, że takie rzeczy to nie dla mnie...

Cieszę się, że miałam przyjemność zapoznać się z tą książką kucharską. Pani Patrycja w świetny sposób podeszła do całego zagadnienia. W środku egzemplarza znajdziemy podział na poszczególne działy, a w nich konkretne przepisy. 

Zawsze podziwiałam z boku, jeżeli ktoś przygotowywał weki. Wydawało mi się, że jest to bardzo ciężkie zadanie i potrzeba do tego ogromu wiedzy. To właśnie Autorka tej książki, uzmysłowiła mi, że dla chcącego nie ma nic trudnego. Wczoraj skończyłam lekturę tej pozycji, dzisiaj mam już listę zakupów, gdzie przeważają słoiki! Pełna determinacji zabieram się do pracy.


Dżem z pigwy? Kompot z dyni? Ocet winny czy ketchup z cukinii? Jak szaleć, to szaleć. Właśnie takie cuda będziecie mogli wyczarować dzięki radom Pani Machałek. Duża zaletą jest to, że nie potrzeba tutaj wyszukanych i drogich składników, a zastosowane zostały sezonowe i ogólnodostępne warzywa czy owoce.

Serdecznie polecam Wam inwestycję w "Przetwory z pomysłem". Każdy przepis został idealnie dopracowany, a także zostały przedstawione zagadnienia dla laika (tak, mowa tutaj również o mnie... :)). Cieszę się, kiedy Autorzy motywują mnie do działania i uczą poprzez lekturę. 

Moja ocen: 9,5/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Znak.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger