"Nie wiem, gdzie jestem" - Gayle Forman

Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Data wydania: 4 czerwca 2019 roku
Liczba stron: 336


"Nie wiem, gdzie jestem", to historia trzech osób, których drogi splata jeden incydent. Freya, to młoda gwiazdka, która niestety straciła głos podczas nagrywania płyty. Kariera, którą zaplanowała jej matka, nagle ulega przekreśleniu i wszystkie plany spadają na dno. Nathaniel, to nastolatek, który uważa, że w swoim życiu stracił już wszystko, co było dla niego ważne i teraz postanawia tylko z plecakiem wyruszyć do Los Angeles. Ostatnią główną postacią jest Harum, który pochodzi z tradycyjnej pakistańskiej rodziny i ma zadanie od ojca, aby znaleźć sobie żonę. Prawda jest jednak okrutna, a jego uczucia zostały już w pewien sposób ulokowane...

Bohaterowie, to na pozór trójka nastolatków, którzy nie mają ze sobą nic wspólnego. Okazuje się, że jeden incydent przybliżył ich do siebie i pozwolił na to, aby ujawnili swoje emocje. Każdy z nich ma inne podejście do życia i dąży do tego samego, ale jednocześnie wspólnie zmagają się z przeciwnościami losu i życiem pod dyktando innych.


Jestem wielką fanka twórczości Gayle Forman i przeczytałam każdą z Jej książek. Chyba w tym przypadku stawiałam zbyt wysokie wymagania, ponieważ niestety zawiodłam się. Nie do końca mogłam odnaleźć się w całej fabule i irytowało mnie nagłe przeskakiwanie między losami bohaterów. Niestety brakowało mi tutaj tego czegoś, czym zawsze Autorka mnie raczyła. Byłam przygotowana na emocjonalne zachwianie i potok łez, jednak nic takiego nie miało miejsca.

Niestety na chwilę obecną nie wiem, czy kiedykolwiek wrócę do tej pozycji. Może znajdzie ona lepszy odbiór u młodzieży, która ma już trochę inne podejście do życia niż ja i zmaga się z problemami swojego wieku? Nie wiem... Mi niestety jest przykro, że Gayle Forman zawiodła mnie tą fabuła. Jednak nie mówię nie i nie przekreślam tej pozycji.



Moja ocena: 5/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Prószyński i S-ka. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger