Podsumowanie kwietnia


1. "Ocalało tylko serce" - Klaudia Bianek
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

2. "Ja cię kocham, a ty miau" - Katarzyna Berenika Miszczuk
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik<

3. "Na miłość boską!" - Malwina Ferenz
Moja ocena: 6,5/10
Recenzja >klik<

4. "Miłość, aż po rozwód" - Kinga Gąska
Moja ocena: 6/10
Recenzja >klik<

5. "Jeszcze będzie przepięknie" - Agnieszka Olejnik
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

6. "Ocalić życie" - Zofia Ossakowska
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

7. "Daleko od morza" - Agnieszka Głazik
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

8. "Mamy dla Mamy. Ciąża - jak przygotować się na życiową rewolucję?"
Moja ocena: 10/10
Recenzja >klik<

9. "Sztuka sięgania gwiazd" - Chiara Parenti
Moja ocena: 9,5/10
Recenzja >klik<

10. "Zatruty ogród" - Alex Marwood
Moja ocena: 5,5/10
Recenzja >klik<

11. "Taka miłość się zdarza" - Agnieszka Jeż
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik<

12. "Nasz zakochany przewodnik po Francji, czyli dyplomatyczna ratatouille" - Tomasz Orłowski
Moja ocena: 6,5/10
Recenzja >klik<

13. "Paryski szyk jeszcze raz. Podręcznik stylu" - Sophie Gachet, Iness de la Fressange
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik<

14. "Był sobie szczeniak. Molly" - W. Bruce Cameron
Moja ocena: 8,5/10
Recenzja >klik<

15. "Przez" - Zośka Papużanka
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik<

16. "Tak smakuje miłość" - Agata Przybyłek
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

17. "Recepta na szczęście" - Agata Przybyłek
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

18. "Powiedz życiu tak, Lily" - Anna H. Niemczynow
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

19. "Korea Północna. Dziennik podróży" - Michael Palin
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

20. "Ktoś musi umrzeć" - Sarah A. Denzil
Moja ocena: 7,5/10
Recenzja >klik<

21. "Rodzić można łatwiej" - Izabela Dembińska
Moja ocena: 8/10


Copyright © Zaczytana Ania , Blogger