Zaczytany luty


1. "Miłość w cieniu wielkiej wojny" - Bogna Ziembicka
Moja ocena: 5,5/10
Recenzja >klik<

2. "Cała przyjemność po mojej stronie" - Natalia Sońska
Moja ocena: 7,5/10
Recenzja >klik<

3. "Autobus energii" - Jon Gordon
Moja ocena: 5/10

4. "Nie jestem potworem" - Carme Chaparro
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

5. "Zakochani w słowach" - Magdalena Trubowicz
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

6. "Bezbronne" - Taylor Adams
Moja ocena: 5,5/10
Recenzja >klik<

7. "Samobójca" - Agnieszka Ziętarska
Moja ocena: 10/10
Recenzja >klik<

8. "Co jeszcze mogę dla ciebie zrobić?" - Natalia Sońska
Moja ocena: 8,5/10
Recenzja >klik<

9. "Splatane marzenia" - Denise Hunter
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

10. "Cisza białego miasta" - Eva Garcia Saenz de Urturi
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

11. "(Nie)miłość. Z tobą i bez ciebie" - Natasza Socha
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

12. "Nowe jutro" - Agata Polte
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

13. "Pozwól mi wrócić" - B. A. Paris
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

14. "Piernikajki, czyli toruńskie piernikowe bajki (niekoniecznie dla najmłodszych)" - Katarzyna Kluczwajd
Moja ocena: 5/10
Recenzja >klik<

15. "Opowiem Ci o zbrodni" - praca zbiorowa
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

16. "Madame Pylinska i sekret Chopina" - Eric-Emmanuel Schmitt
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

17. "Nie odkładaj życia na później" - Joanna Godecka
Moja ocena: 6,5/10
Recenzja >klik<

18. "Cymanowski młyn" - Magdalena Witkiewicz, Stefan Darda
Moja ocena: 7,5/10
Recenzja >klik<

19. "Tylko niewinni" - Rachel Abbott
Moja ocena: 6,5/10
Recenzja >klik<
Copyright © Zaczytana Ania , Blogger