"Pozwól mi wrócić" - B. A. Paris

Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: 11 lutego 2019 roku
Liczba stron: 319


Romantyczny wyjazd do Francji miał być dla Layli i Fina odskocznią od codzienności i obowiązków. W drodze powrotnej do domu mężczyzna postanowił skorzystać z toalety, a Layla została w samochodzie. Niestety okazało się, że bohaterka niespodziewanie zniknęła i nikt nie wie co się z nią stało. Fin próbuje odnaleźć się w nowej sytuacji i dopiero po dziesięciu latach na nowo zakochuje się. Życie potrafi jednak zaskoczyć, ponieważ jego nową wybranką okazuje się być Ellen - siostra Layli. Gdyby niespodzianek było mało, w momencie, kiedy kochankowie planują wziąć ślub, ktoś pragnie im przekazać, że Layla tak naprawdę żyje.

Fin nie podejrzewał, że pewnego dnia będzie mógł ponownie się zakochać. Nigdy nie myślał nawet o tym, że nową wybranką jego serca zostanie siostra jego zaginionej dziewczyny. Miłość potrafi nas zaskakiwać i czasami przychodzi do nas w najmniej oczekiwanym momencie. Powinniśmy wiedzieć, że wszystko zależy od naszego podejścia i od tego, czy pozwolimy, aby to uczucie rozkwitło. Strata ukochanej osoby, to szok i ciężkie zmagania z próbą pogodzenia się z rzeczywistością. Należy pamiętać, że warto uszanować pamięć o osobach, których już wokół nas nie ma i nie odrzucać zupełnie myśli o nich.


Słysząc o tym, że B. A. Paris napisała nową książkę, byłam jej bardzo ciekawa i chciałam jak najszybciej poznać treść tej historii. "Za zamkniętymi drzwiami" zakiełkowało we mnie miłość do tej Autorki i wiedziałam, że mogę stawiać pisarce wysokie wymagania. Niestety muszę przyznać, że tym razem zawiodłam się. Okazało się, że ta pozycja nie jest tak dobra ja pozostałe. Niestety brakowało mi tutaj dreszczyku emocji i ciągłych zawirowań akcji. Co prawda nie domyśliłam się zakończenia, ale w pewnym stopniu zdawałam sobie sprawę, kto jest podejrzaną osobą. 

 Mimo tego, że nie czekało tutaj na mnie zawirowanie akcji, to jednak z wielkim zapałem chłonęłam akcję. Autorka ma świetny styl pisania i potrafi wciągnąć czytelnika do świata, który wykreowała. Muszę zgodzić się również ze zdaniem większości osób, że fabuła nie miałaby odzwierciedlenia w rzeczywistym życiu. Znalazło się kilka niedociągnięć i braków, jednak mimo wszystko, nie zraziłam się do twórczości Pani Paris. Każdemu Autorowi zdarzają się gorsze książki i uważam, że nie jest to powód, aby przekreślać Jego talent.


Myślę, że "Pozwól mi wrócić" znajdzie świetny odbiór u osób, które na swojej czytelniczej liście nie mają samych thrillerów, a posiadają także inne gatunki literackie. A może to właśnie Ty, czytelniku mojego bloga, stwierdzisz, że mimo średniej oceny sięgniesz po tę pozycję i okaże się ona dla Ciebie strzałem w dziesiątkę? Ja wiem, że nadal z wielkim zapałem będę wypatrywała nowej książki, która wyjdzie spod pióra tej Pani i chętnie dowiem się, co tym razem stworzyła.

Moja ocena: 6,5/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Albatros.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger