Zaczytany styczeń

Nowy rok, nowe plany czytelnicze, pełno nowości od Wydawnictw. Dzisiaj zapraszam Was na moje czytelnicze podsumowanie miesiąca i zdradzam, co skradło moje serce, a na jakiej pozycji zawiodłam się.

1. "Tysiąc pocałunków" - Tillie Colle
Moja ocena: 10/10
Recenzja: >klik<

2. "Eat Pretty Every Day. Rób codziennie jedną rzecz, która doda Ci blasku" - Jolene Hart
Moja ocena: 8/10
Recenzja: >klik<

3. "Nareszcie wolna" - Mahtob Mahmoody
Moja ocena: 8,5/10

4. "Okrutna pieśń" - Victoria Schwab
Moja ocena: 6/10
Recenzja: >klik<

5. "Prostota. Siła codziennych rytuałów" - Brooke McAlary
Moja ocena: 7/10
Recenzja: >klik<

6. "Jedwabne rękawiczki" - Renata Kosin
Moja ocena: 6,5/10
Recenzja: >klik<

7. "Kłamczucha" - E. Lockhart
Moja ocena: 9,5/10
Recenzja: >klik<

8. "Chłopak z Katynia" - Jerzy A. Wlazło
Moja ocena: 7/10

9. "Czerwony parasol" - Wiktor Mrok
Moja ocena: 6/10
Recenzja: >klik<

10. "Pragnienia Niny" - Anna Kekus
Moja ocena: 8/10
Recenzja: >klik<

A jak Wy rozpoczęliście swój czytelniczy rok? Co ciekawego wpadło w Wasze ręce? Czytaliście jakąś pozycję z powyższych? Koniecznie, dajcie znać. 




Copyright © Zaczytana Ania , Blogger