"Oberża na pustkowiu" - Daphne du Maurier

 Wydawnictwo: Albatros

Data premiery: 13 kwietnia 2022 roku

Liczba stron: 336

Dzisiaj zacznę od tego, że jestem zauroczona Serią butikową od Wydawnictwa Albatros. Okładki przyciągają wzrok już z daleka, a treść powieści, które wchodzą w tę serię zachwyca. 


Tak było również w przypadku książki "Oberża na pustkowiu". Przepadłam od pierwszej strony i nie mogłam oderwać się od lektury. Ciekawiły mnie losy Mary i tego, jak odnajdzie się w nowej rzeczywistości. Z zapartym tchem śledziłam jej poczynania, kroki, które postanowiła podjąć, a także zmagania, z którymi musiała sobie radzić. 


Daphne du Maurier wykreowała tak mroczną historię, że momentami włos jeżył się na głowie. Nie było tutaj chwili na odpoczynek. Szorstki język, nietuzinkowe zachowanie i tajemnice - to główne aspekty, które będziecie mogli odkryć poznając tę historię. 


Moja ocena: 7/10


Post powstał we współpracy z Wydawnictwem Albatros.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger