"Przekonaj mnie, że to Ty" - Anna Karpińska

 Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

Data premiery: 19 lipca 2016 roku

Liczba stron: 448

Lato zbliża się coraz szybciej. Słońce zaczyna rozgrzewać nas swoimi promieniami, a wiele osób sercem jest już nad Bałtykiem. Jeżeli Wy, musicie jeszcze odczekać kilkadziesiąt dni, aby delektować się błogim relaksem na plaży, to sięgnijcie po "Przekonaj mnie, że to Ty". Anna Karpińska swoją powieścią sprawi, że będąc na drugim końcu Polski, poczujecie nadmorską bryzę.

Pomiędzy rozwianymi włosami, a piaskiem, który został przyniesiony z plaży, są one - Edyta i Urszula. Córka i matka. Dwie kobiety, które są sobie najbliższe, jednak nie potrafią znaleźć wspólnego języka. Obie utraciły ukochaną osobę i na własny sposób pragną poradzić sobie z nieszczęściem. Czy los uśmiechnie się do nich i zbliży je do siebie?

"Przekonaj mnie, że to Ty" to powieść o stracie, rodzinnych problemach, rozterkach miłosnych i poszukiwaniu własnego miejsca na ziemi. Śledzimy losy bohaterek, wyruszamy z nimi w podróż do Hiszpanii, a wszystko przeżywamy z dawką emocji.

Mam tę przyjemność, że Panią Anię znam osobiście. Czytając tę książkę, miałam wrażenie, że ponownie siedzimy przy wspólnym stole, a Ona opowiada mi przeżycia, swoim kojącym językiem.


Moja ocena: 7/10


Post powstał we współpracy z Wydawnictwem Prószyński i S-ka

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger