Zaczytany grudzień

1. "Roszada" - Agata Mojcner
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

2. "#Polish beauty. Przewodnik piękna dla kobiet" - Marta Krupińska
Moja ocena: 6/10
Recenzja >klik<

3. "Tylko raz w roku" - Agnieszka Lignas - Łoniewska
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

4. "To będą piękne święta" - Karolina Wilczyńska
Moja ocena: 6/10
Recenzja >klik<

5. "Zapach goździków" - Agnieszka Lis
Moja ocena: 6/10
Recenzja >klik<

6. "Kamienica pod śniegiem" - Dorota Kassjanowicz
Moja ocena: 6/10
Recenzja >klik<

7. "Choinka cała w śniegu"- Joanna Szarańska
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

8. "Wigilijna przystań" - Sylwia Trojanowska
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

9. "Słuchaj głosu serca" - Natalia Sońska
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

10. "Bądź moim światłem" - Agata Przybyłek
Moja ocena: 9,5/10
Recenzja >klik<

11. "Szczypta nadziei" - Agnieszka Olejnik
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

12. "Szczęście z piernika" - Tomasz Betcher
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

13. "Zanim cię zapomnę" - Karolina Głogowska
Moja ocena: 6/10
Recenzja >klik<

14. "Był sobie szczeniak. Bailey" - W. Bruce Cameron
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik<

15. "I żyli długo i szczęśliwie" - C. C. MacDonald
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

16. "Wigilijny pech" - Magdalena Kubasiewicz
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

17. "Ramen. Zupa szczęścia i miłości" -Tove Nilsson
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

18. "Życie i przygody Świętego Mikołaja" - Lyman Frank Baum
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

19. "Cicha noc. Świąteczne opowiadania kryminalne" - opracowanie zbiorowe
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<



Copyright © Zaczytana Ania , Blogger