"Kolory zła. Czerwień" - Małgorzata Oliwia Sobczak

Wydawnictwo: W.A.B.
Data wydania: 04 września 2019 roku
Liczba stron: 384


Osiemnaście lat temu w Sopocie tragiczną śmierć poniosła córka sędzi Heleny Boguckiej. Nastolatce wycięto usta i nie znalazł się sprawca tego czynu. Mogłoby wydawać się, że sprawa uległa przedawnieniu i nikt o niej nie pamięta, jednak w chwili obecnej zamordowana ponownie zostaje młoda dziewczyna. Podczas śledztwa wszystko wskazuje na to, że za jednym i drugim morderstwem stoi ta sama osoba....

Lubię książki, których akcja jednocześnie rozgrywa się w dwóch płaszczyznach czasowych. Dzięki zastosowaniu tego zabiegu tutaj, możemy śledzić poczynania młodych dziewcząt i stopniowo odkrywać ich wspólne cechy. Podobało mi się to, że nic nie zostało od razu wyjaśnione i czytelnik stopniowo odkrywał prawdę.


Przyznam szczerze, że książka nie wywołała na mnie szczególnego wrażenia. Niestety momentami brakowało mi "tego czegoś". Jak wiece jestem fanką nagłych i niespodziewanych zwrotów akcji, a nie było ich tutaj za wiele. Mimo wszystko daję szansę Autorce i kibicuję Jej, ponieważ wiem, że trzeba wielkich nakładów pracy, aby przygotować dopracowaną historię (a ta właśnie taka była w kwestii rzeczowej).

Jeżeli szukacie lekkiego kryminału z wątkiem romantycznym w tle, to ta książka jest dla Was. Świetna praca jak na debiut literacki.

Moja ocena: 7/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu W.A.B.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger