Zaczytany sierpień


1. "Bad Boy's Girl 3 " - Blair Holden
Recenzja >klik<
Moja ocena: 7/10

2. "Bosonoga bogini" - Iwona Czarkowska
Recenzja >klik<
Moja ocena: 7/10

3. "Pod szkarłatnym niebem" - Mark Sullivan
Recenzja >klik<
Moja ocena: 8/10

4. "Jak mogłaś" - Heidi Perks
Recenzja >klik<
Moja ocena: 9/10

5. "Muszę to wiedzieć" - Karen Cleveland
Recenzja >klik<
Moja ocena: 7,5/10

6. "Skrzydła dla motyla" - Ntailan Lolkoki
Recenzja >klik<
Moja ocena: 8/10

7. "Będzie bolało" - Adam Kay
Recenzja >klik<
Moja ocena: 9/10

8. "Urodziłem się pewnego błękitnego dnia. Pamiętniki nadzwyczajnego umysły z zespołem Aspergera" - Daniel Tammet
Recenzja >klik<
Moja ocena: 8/10

9. "Zostań ile chcesz" - Anna H. Niemczynow
Recenzja >klik<
Moja ocena: 8,5/10

10. "W blasku nocy" - Trish Cook
Recenzja >klik<
Moja ocena: 8,5/10

11. "Z nicości" - Martyna Senator
Recenzja >klik<
Moja ocena: 9/10

12. "Sekrety i kłamstwa" - Sylwia Trojanowska
Recenzja >klik<
Moja ocena: 9/10

13. "Królowa cukru" - Natallie Baszile
Recenzja >klik<
Moja ocena: 7/10
Copyright © Zaczytana Ania , Blogger