"Niebo nad jej głową" - Klaudia Bianek

 Wydawnictwo: We Need YA

Data premiery: 18 maja 2022 roku

Liczba stron: 368


W 2019 roku sięgnęłam po "Jedyne takie miejsce" - debiut Autorki, która wygrała konkurs organizowany przez wydawnictwo. Minęły trzy lata, a Klaudia kończy serię, dzięki której zaistniała na rynku.

Przez ten czas poznałam każdą z książek Klaudii. Śledziłam Jej poczynania, to jak rozwija się zawodowo, a także widziałam radość, kiedy oczekiwała na wymarzoną Córeczkę.

Ostatnio jest u mnie strasznie ciężki czas. Wzięłam sobie za dużo na głowę i nie wyrabiam się. Stres gra pierwsze skrzypce. Przyznam szczerze, że w związku z tym, ciężko mi było wczuć się w akcję. Długo nie czytałam młodzieżówek i wyszłam z tej literackiej krainy.

Klaudia po raz kolejny wykazała się talentem. Zaprosiła mnie do świata, który stworzyła dla Blanki i Adriana. Ukazała problemy, z którymi mierzą się ludzie, którzy zaczynają dorosłe życie. Zabrała nas nad morze i otuliła nadbałtycką mgiełką.

W tej książce nie znajdziecie błahej powieści z wątkiem romantycznym. Otrzymacie tutaj lawinę emocji. Dostrzeżecie, jakie znaczenie na nasze obecne postępowanie może mieć przeszłość oraz czy obrazy z dzieciństwa są w stanie wyryć rysy na drodze dorosłego życia.


Moja ocena: 7/10


Post powstał we współpracy z Wydawnictwo We Need YA.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger